Basisschool, losse handjes, 0 groep

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Hamsteren, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Hallo allemaal,

Mandy vandaag weer naar school gebracht, komt juffie naar me toe, Mandy heeft ze last van losse handjes.....(geloof ik meteen want Mandy zegt dat dan ook eerlijk als ze dat gedaan heeft):)

Hier ben ik zo niet blij mee, ze had het op de peuterschool ook, toen ging het weg, net op de basisschool had ze het de eerste 3 dagen, daarna ging het supergoed. Toen weer in een nieuw klein klasje, en het gedonder begint weer....
    En ik hoor nu pas dat dat al een tijdje zo is.....OW ik kan hier zo boos om worden, dat vertel je dan toch eerder.:x
    Een voordeel is dat ik nu in ieder geval weet dat ze niet alleen zo bij mij thuis is :)
    Met mannetje maar afgesproken haar de middagen maar thuis te houden, denk gewoon dat ze te vermoeid is of zo.
    Toch ging het in groep 1 en 2 wel na 3 dagen beter, daar waren ze ook wat strenger... want het is groep 1 en 2 door elkaar.
    Oftewel van 4 jaar tot 6 plus. 's Morgens gelijk in de kring, gezamelijk werkjes doen en zo...
    Nu zit ze in een klein klasje, waarvan de helft nog 4 moet worden, dus lijkt het wel weer een peuterspeelzaal.
    Erg frustrerend, ik zit me echt af te vragen of ze niet weer beter naar de klas van groep 1 en 2 kan gaan. Misschien heeft ze die dicipline wel nodig of zo... damn nu is me man ook nog aan het rijden, dus kan ik er niet over praten... ik voel me echt even heel onzeker, wat is nu in godsnaam beter voor ons kleine meisje.
    Waardoor ze ook weer wat gezelliger wordt, want ik voel me nu echt af en toe de boze mama, maarja, ik vind een grote mond mag niet....
    HELP ;)
    Voor de rest ben ik stapel met ons meisje hoor, ik heb gewoon het idee dat haar wat dwars zit, wat er op een minder leuke manier uit komt...

Hmm is het wel een beetje duidelijk, ik ben er ff niet zo bij, sry dames, ik gaat nog ff verder piekeren wat te doen!

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ik had net ook al gereageerd..

maar zat later te denken.. is het niet gewoon dat ze op die manier haar plek in de groep zoekt?

gezien je zei dat ze het eerder ook al deed als ze ergens nieuw was...

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Het dubbel plaatsen van onderwerpen is niet toegestaan. Je andere topic blijft open.

Deel Deze Pagina