Gaatjes schieten in utrecht of winkel-site waar ik een pistooltje kan kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door ecl, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

whahahah ik ga maar even een nieuw paar kopen :D

2. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, ik draag die oorbellen ook die ze schieten. Goudkleurige knopjes, dit spul is het enige waar ik geen ontstekingen van krijg, maar ik heb een aandoening en dat is de reden hiervan, vroeger had ik nergens last van en kon ik alles in. Je moet de knopjes idd. absoluut niet tegen je oorlel drukken, maar ene stukje vrij laten, ik heb daardoor geen enkele last bij het slapen. Mijn dochter heeft nu bijna 2 jaar oorbellen en ze draagt haar zilverkleurige met roze steentje ook nog steeds. Ze mag sowieso pas hangers e.d. als ze naar de middelbare school gaat en ze vindt deze nog steeds de mooiste ;)

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Helemaal mee eens! Mijn dochters die sliepen beide en schrokken alleen ff wakker toen het oortje vastgehouden werd km de plek van het gaatje te bepalen . Voor we de winkel uit waren sliepen ze al weer! Niks aan de hand! Nou je had ze moeten zien op het cb bij de prikjes, dat vond ik pas zielig. En de koorts doe ze erna kregen.
    Nee hoor, weet zeker dat ze geen pijn hebben gehad van de gaatjes zowel tijdens niet als erna niet.
    Grappig dat de meeste mensen met een oordeel zelf geen ervaring hebben met oorbellen bij babies;) waar basseer je je mening dan op? :(

4. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Pff, ik wou niet reageren, maar als mensen zeggen dat zoiets niet zeer doet :( Nee, ze genieten er echt van hoor....

Baby First Earrings - YouTube

Het eerste filmpje wat ik tegen kwam. En wat het nadeel ook nog kan zijn met het plaatsten op zo'n jonge leeftijd is dat de oren nog groeien en het gaatje op een latere leeftijd op een hele lelijke plaats kan zitten.

5. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Jezus, piercen??
    Dat doet toch hartstikke pijn?

Ik heb redelijk wat piercings gehad, en om dat bij een baby te laten doen.. Arm kind!!

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Maar als iemand zijn kind een mep geeft mag er wel fel gereageerd worden?
    Okay, de opzet is anders, maar in beide gevallen doe je je kind opzettelijk pijn!
    Ik snap echt niet waarom je je kind bewust iets ´aandoet´ dat pijn doet! Okay enten met een doel, maar dat vind ik al sneu. Laat staan voor iets waar je kind niet eens plezier aan beleeft, en waar het wellicht alleen maar last van heeft!

De pijn van de bevalling ben ik ook zo goed als vergeten. En ik weet niet meer hoe het voelde toen ik als 12/jarige een stuk van mijn vinger kwijt raakte.. Wel weet ik dat ik enorm veel pijn had.. Okay een baby weet niet waar dat het toen pijn heeft gehad, maar op het moment zels is de baby hier zeker wel van bewust. Maar het is dus niet erg, omdat de baby hier later niets meer van weet?

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja dat vind ik ook, een enting doet ook geen pijn (been there done that, nog zeer recent ook) dus maak ik ook geen big deal van, jemig als je daar al om gaat janken, vreselijk, hoezo je eigen angsten op je kind projecteren? en dan zeker als je oorbellen gaat zetten en dat wel okay vind, nee dat vind ik dan ook idd hypocriet (ondanks dat ik pro oorbel ben trouwens maar wel pas na een jaar ofzo)

8. Triskele

als een kind niet schrikt, niet huilt (terwijl onze diva prima kan huilen hoor het is niet alsof ze dat niet kan) en zelfs geen rood oortje of iets heeft dan kan ik er wel vanuit gaan dat het geen pijn doet, tenminste als ik haar knijp reageert ze vast wel dus dat is dan WEL pijn, ik ben niet achterlijk ofzo, ik zie heus wel of en wanneer een kindje pijn heeft maar met GOEDE apparatuur hoeft dat dus niet.

Ze zijn zelfs niet apart geschoten hoefde niet want er was geen drama ik denk persoonlijk dat babies , kleine kinderen etc meer reageren op het schrikken van de ouders (die staan gespannen eromheen te kijken en dat voelt een baby meer) kortom "stop the drama" dan hoeft het geen drama te worden bij het kindje.

9. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ik ga mij niet mengen in de discussie, maar mijn oma deed hetzelf bij de kleindochters.
    Ze ontsmette eerst het oortje heel goed, dan nam ze ene gebrande kurk en die stak ze achter het oor en met een goed ontsmette naald stak ze er een gaatje in. Daarna weer ontsmetten.
    Deed ze ook bij haar dochter als ze klein was.
    Mss dat dit ook een mogelijkheid is als je geen piercer of pistooltje vind.

O, en voor de reacties: ik leef nog en mijn zus en nichten ook nog en we hebben normale oren en ik wil geen schadevergoeding van mijn oma.

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Jee, ik vind deze op pagina 2 weer terug... tis echt komkommer tijd!

11. Triskele

ik zeg ; klaag haar aan :x , hoe durfde ze :D (grapje)

hahaha ik moet zeggen dat ik dat op zich niet zou durven hoor, als iets gebeurd dan wil ik wel dat een pro het doet maar zo ging het vroeger heel vaak en zal wel loslopen idd

Mijn dochter heeft een "gebroken" oortje (tegen de tafel gevallen en dubbel geknakt en je kon zo haar kraakbeen e.d. zien. DAT is pas lelijk en laat schade achter voor de rest zullen ze het wel overleven.. :p

12. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    @triskele,

K zal het er eens met zus en nichten over hebben, krijgen we mss wel meer schadevergoeding als we met meer klagers zijn. PROEST

Je hebt wel gelijk dat je zegt dat je dat moet durven (zou het ook niet durven bij mijn dochter) maar oma had blijkbaar stalen zenuwen. GNIF

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik wou laatst ook een topic hierover openen totdat ik ging googlen en ik een oud topic vond. Goeie genade laat maar zitten dacht ik.
    Toen ik je openingspost las wist ik dan ook meteen dat er een discussie zou komen.

Gewoon lekker doen wat jij wilt hoor en niks aantrekken van sommige hier.
    Wat een ontzettend overdreven gezemel zeg.

14. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ach, het is wel gezemel wat ons van de straat houdt, zodat we niet in de verleiding komen op een of andere donkere hoek een foon waar je blij van wordt te kopen welke van de vrachtwagen gevallen is!

:D:p

Woehoe!

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Uh oké? Dus al zp niet bestond zou jij op elke donkere hoek een foon kopen waar je blij van wordt, die van de vrachtwagen is gevallen?
    Of heb ik een topic gemist ;)

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Je hebt een topic gemist....

17. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ah jammer het is afgelopen! Jezus wat een gezeur over iemand die alleen maar vraagt waar ze het het beste kan laten doen.
    En ja gaatjes kunnen weer dichtgroeien ... levend bewijst typt dit bericht. En nee je ziet absoluut niets meer. Man het gaat om een gaatje van een halve mm ... kan me niet voorstellen dat dat levensbedreigend is.

Maar goed TS al laten doen? Hoop het voor je en dat het mooi staat.

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hee, hoe is dat bij jou dichtgegroeid? Ik wil dat ook, maar bij mijn blijven ze open, echt heel vervelend. Draag toch echt al geen jaren oorbellen meer, maar dichtgaan (waar ik zo vurig oip hoopte...) ho maar!

19. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    bij mij blijven ze ook open,ondanks dat ik ook al jaren geen oorbellen meer draag.

20. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Mijn ouders zijn zo aardig geweest mij leuke oorbelletjes te geven met 3 maanden.

Ik heb nog altijd van die lelijke gaten in mijn oren, die gaten groeien met leeftijd mee en zijn dus groter als toen ik 3 maanden was.

Daarbij, toen ik 10 jaar was vond ik ze nog leuk, maar na mijn 16e baalde ik van die gaten in mijn oren en de allergieen die ermee gemoeid gaan! Straks moet je kind enkel goud dragen, kost een fortuin wil je er een beetje fashionable erbij wilt lopen! Maar komt je kind met 16 aanzetten: Deze gouden oorbellen wil ik hebben want die ik nu heb zijn uit wiegeren het gros van de ouders deze te betalen; zij willen tenslotten nieuwe! Maar waren het niet de ouders die de beslissing voor hen maakte toen ze klein maakte?:(

Een mening van een onvolwassene is geen mening. Nu kunnen ze het leuk vinden, maar later? Knappe ouders die de toekomst kunnen zien over het wel of niet leuk vinden en geen littekens achter laten.;)

Geef een kind een eigen keuze. Waarom bij 3 maanden al? Oorbellen kun je heel je leven nog laten zetten! Nu is het mama's wil, maar waar is baby's wil of het kind z'n wil?

Deel Deze Pagina