Hahahahaha ja gezellig!!!! Nog meer egoistische 'slechte' moeders hier?????? Dan wordt het nog gezelliger
Dit dus Zelf trouwens ook al oorlellen vanaf jongs af aan (baby), nooit spijt van hoor. Maar onze dochter laten we er zelf om vragen... Dan mag het, maar wel bij een goede piercer!
Dat weet ik niet, daarom zetten we nu ook nog geen oorbellen, ik weet of ze dat wil. En dáárom wordt ze niet geopereerd aan de afwijking die ze tijdens de bevalling heeft gekregen en waaraan ze geopereerd kan worden. Alles kon gelijk geregeld worden hoor, ziekenhuis betaalde alles, het was immers hun fout. Maar wij hebben alles vast laten leggen en als ze 16 is maakt zij uiteindelijk zelf de keuze of ze geopereerd wil worden. Mocht ze eerder er hinder van hebben en het graag willen dan doen we dat of dat er een medische reden komt. Maar zolang het cosmetisch is en blijft, is en blijft het háár keuze! En het is haar lichaam dus uiteindelijk is zij ook degene die beslist of er oorbellen komen, pap en mam beslissen alleen of ze dan oud genoeg is
ik vind het niet alleen dat je je kind onnodig pijn doet maar ik vind het ook nog eens aso staan bij een klein babietje. ik kan ook altijd zo de ouders eruit pikken die hun kinderen op baby leeftijd al oorbellen laten schieten
Neeeee zijn we nu aan het bitchfighten zonder kippiekip ?? O lord no !! Oke, dan geniet ik gewoon even verder van mijn popcorn, ga maar weer verder dames
Dat mag ik toch wel hopen inderdaad... Net zoals 10 teentjes en 10 vingertjes kijk je als kersverse ouder toch ook meteen even na of de oorlelletjes present zijn... Aan de andere kant zou het toch ook een hoop doelloze discussies schelen hier op ZP als we gewoon simpelweg allemaal oorlelloos geboren werden, en ze er, zoals verstandskiezen, zo rond onze 18e verjaardag aangroeiden...
Gooi nog es wat van dat spul onder de bank? Ik had gestofzogen (ja ik weet het, spellingspolitie!) en al het popcorn zit nu in de Dyson...
haha. Mijn dochter ligt trouwens ook een aantal week overhoop omdat ze zo graag oorbellen wilt, ga denk ik toch maar overstag binnenkort. Maar goed, ze is 4.
Haha.. Ik heb eerLijk gezegd wel snel gekeken toen Fien geboren was.. Ik heb een extra stukje aan mijn oor en was benieuwd of zij dat ook had..
Best gezellig topic dit.... Ik ga wel zo naar bed trouwens... houden jullie wel elkaars hersenpan heel?
Je krijgt mijn bakje wel, zit nog voor de helft vol ... Vind de discussie saai worden, kijk volgende maand wel weer in het nieuwe oorbellen topic Duik me bedje in, ciao ciao