Kippiekip, ga zo door jij maakt echt vrienden. Je opmerking is niet van toegevoegde waarde hoor.... TS, weet je al welke juwelier het word?
Wat een gemiep om wat oorbelletjes.. Ik heb ze ook al van baby af aan en veel meiden om mij heen ook. Helemaal geen last van gehad Maar on-topic ik zou zo niet weten waar je het zou kunnen doen
Hier doet de Lucardi het pas vanaf 6 jaar. Ik ben zelf geen voorstander van baby's met oorbelletjes, maar dat doet er verder ff niet toe. Je kan beter naar een piercingshop dan de plaatstelijke juwelier die met hetzelfde pistooltje wel 10 paar oorbellen op een dag bij mensen erin knalt. En een piercer werkt ook wat netter dan een juwelier naar mijn mening
Hoezo niet ? Ik geef toch netjes de tip dat ze beter het kan laten doen bij een juwelier dan het zelf te doen ?? Mag je dat ook al niet zeggen.. Dat jullie alleen de eerste regel lezen van mijn bericht daar kan ik niets aan doen
Kon geen juwelier in de buurt vinden, heb het in Beverwijk laten doen. Zit net buiten het winkelcentrum.
@ chaii dat is toch ook niet vriendelijk? Het is en blijft een forum, je kunt mensen niet verbieden hun mening te geven.
Sorry hoor,maar een forum is om je mening te delen.. En als je alleen informatie wilt, moet je gewoon wat juweliers afbellen. Je kunt niet verwachten als je met zo'n klein dametje oorbelletjes gaat schieten dat hier geen reacties komen!
helemaal mee eens!! dat je het doet 1 maar laat het dan doen. denk dat je meer kwijt bent aan zon pistool als dat je ze laat schieten. daarbij is hygienne heeeeeel belangrijk neem aan dat je toch wel graag wil dat je kindje haar oortje houd en niet binnen de kortste keren in het ziekhuis ligt met een half afge..... oortje.
Idd Helemaal met je eens. Als je geen meningen wil moet je zelf informeren bij juwliers en niet op een forum.. Kinderen moeten Vind ik de beslissing zelf kunnen maken en niet papa of mama omdat het zo schattig staat.. Pffff
Om toch maar even te reageren. Ten eerste hoeft niet elk topic waar verschillende meningen over zijn, een rel topic te worden met dicussie's en beledegingen(aangezien een aantal mensen op zp hun mening niet kunnen geven, zonder beledigend te zijn). Er wordt ook vaak zo goed gelezen. Naast oost indisch doof is er ook zo'n term voor lezen wat je wilt lezen.....?? Ik heb nergens getypt dat iemand zijn mening niet mag geven. Wat ik heb getypt is dat ik er niet op ga reageren. Ik weet van een ander topic hier over, dat de meningen over gaatjes schieten van een baby verdeelt zijn. Prima, maar heb helemaal geen zin in een discussie hierover. Ga mijn keuze niet verdedigen tegenover jullie en ook geen verantwoording afleggen (dat doe ik alleen bij mijn man, want hij beslist mee). Over dingen verantwoord doen.........nee daar ga ik ook niet opreageren! Waarom zou ik allerlei juweliers piercers af moeten bellen als ik het ook hier kan vragen?? Lijkt mij dat ik dat toch echt zelf bepaal!! Iedereen bedankt voor de tips! Ga het met mijn mannetje erover hebben en dan bekijken we wat we gaan doen en waar!