Gaatjes schieten in utrecht of winkel-site waar ik een pistooltje kan kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door ecl, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Tja dan moet je ook niet zeueren over meningen die gegeven worden. Want tja je bepaald het toch zelf dat je het hier neer zet.

EN ja ht is een discussie onderwerp vind je het gek?

2. ecl

ecl Niet meer actief

Fuchsia

Ik weet nog niet waar ik het ga doen.......eerst maar eens verder onderzoeken en met mannetje bespreken;)

Lief dat je me "verdedigt" maar mening geven mag wat mij betreft altijd. Weet nu wel dat heel wat dames hun mening sowieso niet voor zich kunnen houden. Dus ze gaan hun gang maar. Ik reageer er gewoon niet op, net als aangegeven in mijn openings post;)

3. ecl

ecl Niet meer actief

Tip lees mijn posts nog een keer door en dan je eigen reactie. Klopt niet echt he?!;)

Sjonge jongen wat is lezen toch moeilijk!

4. ecl

ecl Niet meer actief

Oh ene dit hoeft helemaal geen discussie onderwerp te zijn, net als heeeeeel veeeeeel andere onderwerpen. Dat wordt er van gemaakt.
    Oh even voor de duidelijkheid dit is niet zeuren, maar spreek mijn ervaringen uit

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    heerlijk weer waar kippekop komt is direct weer een rel ongelooflijk ;)

anyway al mijn meissies hebben vanaf 3 maanden oorbellen :D:D:D helemaal leuk dus ze hebben er minder last van, zijn sneller van de schrik bekomen, en ze zitten er niet aan waardoor het sneller geneest dus ik ben voorstander van juist vroeg laten schieten,

1 tip kijk wel naar een juwelier die beide gaatjes in 1 keer schiet anders moet ze 2 keer :) ennuu oorbellen horen gewoon bij meisjes mijn mening :p

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ik zou zeker even goed onderzoeken welke juweliers gaatjes schieten en welke tattoo/piercing shops er zijn.
    En vraag ook of ze beide oren tegelijk doen. Mijn buurjongentje kwam dus lekker terug met 1 oorbel omdat die na het eerste gaatje dus echt niet meer wilde :D

Maar zijn jullie dan niet bang dat je kleine ergens achter blijft haken met de oorbellen en zichzelf op die manier schade berokkenen.
    Mijn dochter is zo'n rauwdauwer (bijna 3) die zie ik binnen de korste keren ergens achter blijven haken met een oorbel.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind sowieso oorbellen bij kleine kinderen niks, maar áls je het doet, doe het dan goed.
    Laat het piercen. Niet schieten, want daar kan je een hoop mee beschadigen.

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dit dus

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dan hoop ik dat jou dochters die mening delen, want terug kunnen ze niet meer zonder een litteken in hun oorlel

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ja mijn meisjes delen inderdaad die mening ze hebben allemaal hun oorbelletjes nog in en littekens ik weet niet wat voor horrorverhalen jij heb gehoord :D:D:D er zit een gaatje in hun oor die weer dicht gaat mochten ze echt geen oorbellen meer willen zonder littekens hoor van een gaatje schieten krijg je echt geen littekens hahahaha, echter zijn al mijn meisjes supertrots op hun oorbellen ;)

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Daar ben ik idd ook bang voor. Als m'n zoontje een meisje was geweest durfde ik dat niet aan aangezien hij echt heeeel wild speelt en op zijn schooltje ook, denk dat hij binnen de kortste keren met gescheurde oorlellen thuis zou komen :( nu krijgen we een dochter en nu ga ik het ook pas later doen tot ze zich ervan bewust zijn en ze weet hoe je ermee om moet gaan.

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wil me verder niet in de discussie mengen hoor.

Maar die gaatjes gaan echt niet meer dicht;)
    Tenzij je de oorbellen er uithaalt 1 of 2 dagen na het schieten zodat het wondje kan genezen.

13. ecl

ecl Niet meer actief

Nog tips voor piercers, juweliers en websites voor pistooltjes?

Zo niet dan laat ik dit onderwerp vanavond sluiten en ga ik overleggen met man wat we waar en hoe gaan doen!

14. marilouise

marilouise Niet meer actief

Dicht groeien gebeurd ook net echt meer hoor. Mijn man draagt al 15 jaar geen oorbellen meer maar het is nog open bij mij na 3 jaar ook nog en je zit het echt wel waar de gaatje zitten.

Ik zou het ook laten doen als ik een dochter zou hebben, (heb er zelfs een ruzie thuis voor over :p vindt het zo mooi)

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

idd je blijft altijd een gaatje houden.. een stipje..

vraag me af waarom je het doet.. je kindje kijkt echt niet elke dag in de spiegel goh wat heb ik mooie oorbellen:( pure eigenbelang want mama vind het zo leuk bah... vind persoonlijk dat je als eerste aan je kind moet denken en hem/haar de kans moet geven zelf te bepalen of het gaatjes wil of niet want idd die gaatjes gaan niet meer dicht hoor;)

16. Wat is de toegevoegde waarde? Die snap ik zelf persoonlijk niet..
    Een moppie van een paar maandjes die straks gaat draaien in bed, en voelt dat als ze op haar oortje ligt dat het pijn doet..
    Maarja mama vindt het zo mooi!
    Ik vind dat zoiets kroms?

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Precies!!

Troosten als ze vallen maar vervolgens wel bewust twee gaten laten schieten in haar oren. Ik kan me dat echt niet voorstellen.

18. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Kijk uit hoor, dat mag je niet zeggen ;)

Dan gaan sommige hier.huilen

19. Fireball

Fireball Actief lid

27 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarom moet zon topic altijd weer op dit uitlopen.altijd dat zelfde gezeik

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

das jammer..:p

je wilt zelf toch ook niet ongevraagt overal gaatjes..

Deel Deze Pagina