Gaatjes schieten in utrecht of winkel-site waar ik een pistooltje kan kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door ecl, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

Nope ook dit laat ik toch niet staan!
    Poeh is toch best lastig!

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ok, opgefokte hormonen hertjes..,

Jullie maken jezelf redelijk belachelijk. TS geeft aan dat ze toch niet reageert op meningen etc. Prima dat je je mening dan tóch kenbaar wilt maken, en dat je daar een chill gevoel bij hebt. Maar ga dan niet op elkaar lopen reageren, elkaar de grond in stampen etc, jullie hebben toch wel iets beters te doen? Open dan een discussie topic , dan is het nog van toegevoegde waarde en heb je het idee dat er naar je opmerking gekeken wordt en hierop wordt ingespeeld.

Dit heeft toch helemaal geen nut? Jullie maken dit topic van TS nu tot een strijdveld onderling en dat lijkt me niet de bedoeling, of noh?

TS: Ik zou gewoon een aantal juweliers bellen en vragen hoe en wat?

3. ecl

ecl Niet meer actief

Haha jouw handtekening, denk dat er door deze reactie flink gesmst gaat worden:D:p

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.800
    113
    Ik vind schieten zo pijn doen. Wist niet dat het ook slecht was.

Onze dochter wilde ook wel oorbellen...maar toen ik haar vertelde dat het pijn deed vond ze clipjes ook wel leuk :D

Ik had vroeger ook al snel oorbellen ( Italiaanse cultuur). Nooit last van gehad. Ik draag alleen al dik 12 jaar geen oorbellen meer omdat ik er niet tegen kan.

5. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Bij mijn oudste dochter gaatjes laten schieten dat ze 6 mnd was nu bijna 4,nooit geen last gehad bleef er altijd vanaf,nu wil ze elke dag andere oorbelletjes in de tut;).

Mijn jongste dochter kreeg ze met 4mnd ook geen last gahad.

Mijn ervaring is hoe jonger hoe minder last en hoe minder ze er aan zitten met "vieze" handjes.

Ikzelf kreeg ze met een maand of 10 en later rond een jaar of twaalf heb ik in beide oren er nog 2 laten bij schieten daar heb ik nooit geen oorbellen meer in en stoor me niet aan die gaatjes.Verder heb ik het mn moeder nooit kwalijk genomen dat ze al zo vroeg gaatjes heb laten schieten..

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Het zijn geen horrorverhalen en ik heb t niet gehoord.
    Ik draag al tien jaar geen oorbellen meer maar je kan precies zien waar ze zaten.
    Dus ik zal daar altijd een litteken houden.
    En daarom maak ik die keuze niet voor mijn dochter maar laat haar het zelf.beslissen, het is haar lichaam en ik ga geen cosmetische dingen doen voor mijn plezier waar mijn dochter levenslang tegen aan moet kijken terwijl dit niet haar keuze was.

7. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Al wil je het niet horen, ik kan het niet laten sorry. Ik vind het belachelijk bij een kind van 6 maanden gaatjes te laten schieten.
    Als een kind van 6 maanden gaatjes had moeten hebben dan was die hier wel mee geboren. Een kind heeft ook het recht om over zijn/haar lichaam te beslissen en nu doe jij dat voor haar. Jij beslist nu of ze gaatjes wil en die "pijn" er voor over heeft. Ik vind dat je dat recht niet hebt en als je het wel doet dan ben je in mijn ogen een onverantwoordelijke ouder.

8. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

#88 jayenriv, 30 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2012
    check deze anders ff, daar hebben ze die pistooltjes te koop.

Body Piercing

Crazy Factory Piercing

Weet nog dat mijn tante het deed bij alle meiden in de familie, maar dan nog ouderwets met een ijsblokje en een naald.....Mijn vader heeft me meegenomen naar een juwelier :p dat vond ie wat beter :D heb ik ook gedaan met mijn dochter....

Hoop dat je een goeie kan vinden, zodat opa het kan doen. Echt super!

9. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Pff wat een gezeik over het gedoe dat je kindje er niet zelf voor kan kiezen als je het zo jong doet.
    punt 1, wanneer ze zeggen dat ze het willen dan hoeven ze er ook niet voor altijd gelukkig mee te zijn.. Kleine kinderen willen vaak eerst het 1 dan het ander.
    Punt 2.. Je kindje heeft er ook niet zelf voor gekozen om geboren te worden of wel?

Ik ben nog altijd haar moeder, en nee ik zal niet altijd de juiste keuzes maken... Of dat nou oorbellen zijn, school of weet ik het..
    Een aardige periode van haar leven zal ik of mn vriend degene zijn de die keuzes voor haar zal moeten maken.

ontopic, Julia heeft nu een maandje haar oorbellen. Ik wilde het perse pas na haar eerste verjaardag.. (vond julia al zo niet echt een baby.. zo flink was ze.. en was bang dat als ik het eerder liet doen dat ze dan nog ouder leek dan ze al was.)

Moet ook bekennen dat mn vader meer degene was die erover doordramde, ik had er nog niet direct haast mee.. maar wilde ze wel doen.

Ze heeft er totaal geen last van, maar ik laat wel bewust de knopjes voorlopig zitten... ringen vind ik eng.

Ik heb ze laten schieten bij claire's, Daar schieten ze met 2 personen tegelijk.. en met wegwerp pistooltjes.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Ik heb ze een maand of 3 geleden bij mij dochter laten schieten maar daar hadden ze wegwerppistooltjes voor eenmalig gebruik. Ze wilde zelf al een hele tijd "vaste oorbellen" en toen ze er voor de zoveelste keer om vroeg ben ik meegegaan. Zo glom van trots!

11. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar serieus, leuk dat je die 'sets' om te piercen en schieten kunt bestellen, maar het lijkt mij toch echt geen goed plan dat zelf te gaan doen....je gaat toch niet iets doen waarvoor je geen cursus/opleiding hebt gehad? straks zitten de oorbellen ongelijk, je doet daarnaast wel jezelf/kind/kleinkind pijn als je zelf gaat zitten prutsen. Of je het nu wel of niet moet doen lijkt me een totaal andere discusie, maar laat het iig. bij een goedgekeurde schieter/piercer doen meid. Niet je vader die het zo goed bedoelt etc. Het heeft ons nog geen 40 euro gekost, schieten, oorbellen en spul om naderhand te behandelen. (geen sterilon alsjeblieft!)

Je krijgt dan ook uitleg hoe je de oorbellen en hoe vaak je ze moet draaien (hoe? ja, gewoon ronddraaien is niet de bedoeling, dat trekt vaak haren mee...die meedraaien, vast blijven zitten en ontstekingen gaan geven als je pecht hebt.

12. jayenriv

sorry, maar met t ff vragen met een paar voorbeelden:
    geef jij (nu of later ) je kindje een boterham met smeerworst / smeerkaas / pindakaas? (zit heel veel vit a in, veel zout en suiker)

geef jij (nu of later) je kindje babykoekjes? (in veel zit toegevoegde suikers en natrium)

geef jij je kind brood? (daar zit tegenwoordig heel veel zout in)

Ik geef t wel allemaal hoor, vaak wel natriumarm en zonder toegevoegde suikers en soms niet, maar dat maakt mij toch ook niet een onverantwoordelijke ouder? onze kinderen krijgen dit van ONS! ze vragen er niet om......wij nemen die beslissing...

wat ben jij dan?? toevallig omdat ts gaatjes gaat laten schieten noem je haar zo, maar ben benieuwd hoe verantwoordelijk jij dan wel niet ben.....t is maar een vraag....

weet t is OFtopic, maar ik kan t niet laten, sorry :p

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Wat kunnen mensen hier slecht lezen zeg niet te geloven! Jullie doen net of het zware mishandeling is :S wat een onzin zeg!

@ ts hoop dat je je niet teveel aantrekt van al die meningen!

14. jayenriv

ohja, dijkema juweliers in amsterdam doet t ook.

15. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Hehe... Tja dat dus.... :)

16. Onje

Onje Niet meer actief

Ts ik zou zoals al eerder gezegd ff een paar juweliers bellen.

@ de rondvliegende hormonen als jullie nou een topic openen en daar gaan discussieren over wel of geen gaatjes, of je zoekt even in het baby en dreumes hoekje of je leest gewoon en geeft antwoord op ts haar vraag! Hahaha wat een reacties !!

17. jayenriv

#97 jayenriv, 30 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2012
    Ben t ook echt wel met je eens, alleen kan ik er niet zo goed tegen als mensen zomaar iets Over iemand zeggen, terwijl ze diegene niet eens kennen. een mening geven oke dat moet ook gewoon kunnen, maar iemand onverantwoordelijk noemen, vind ik hoor, gaat me te ver

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

+1

ookal willen mensen geen discussie je kan er donder op zeggen dat mensen hun mening geven toch ...
    Maar ik ben het helemaal met je eens
    mijn dochter van 9 heeft me pas geleden nog bedankt..
    Mama dank je wel dat ik geen gaatjes heb vind dat lelijk :cool:

19. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik heb denk ik KIPPIEKIPs (wel goed spellen hè) relpoging gemist. Ze gaf haar mening in haar eerste zin, wat toch wel mocht, want ik had wel de eerste post van TS goed gelezen. En verder een tip die ik ook zou geven.

Dat jullie weer met z'n allen op haar duiken, DAT is pas rellen (of bedoelde je dat juist en lees ik je zin niet goed?)

*danst hier lichtvoetig weg, shalalalie*

20. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Precies !

Mensen willen volgens mij als er gerelt word altijd dat het op mij afgeschoven word... Lekker makkelijk ;)

Deel Deze Pagina