Gaatjes schieten in utrecht of winkel-site waar ik een pistooltje kan kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door ecl, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    vlug kwartje... ;) ;)

2. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    euhh.. moest knipoog zijn....

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik heb het voor beide gedaan bij een juwelier op de kinkerstraat in adam. Met wegwer pistooltjes speciaal voor baby's. De oorbellen zijn van chirurgisch staal, maar wel goudkleurig heel schattig met een klein pareltje erin. Bij beide totaal geen complicaties of last van gehad:)

Gewoon doen hoor, ze zal je lat dankbaarzijn dat ze die pijn niet hoeft te ervaren;)

4. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Koos Meningloos zegt:
    TS, kies alsjeblieft voor een piercer. Deze zijn uiterst precies met hun instrument (de juweliers kunnen vanwege de grootte van het pistool iets minder nauwkeurig zijn), bovendien gaan piercers heel hygiënisch te werk. Niet dat juweliers dat niet doen, maar een piercingshop staat onder strenge hygiënische eisen. Je kunt op deze leeftijd vaak moeilijk zeggen of je kindje gevoelig is voor ontstekingen, dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Hoe lief bedoeld van je vader dan ook, ik denk dat je het professioneel moet aanpakken met je kleintje.
    Succes iig met je keuze!

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Doet het bij kleine babies niet pijn dan?

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Jeetje zeg.. Soms vraag ik me wel eens af of sommige dames nou echt niks beters te doen hebben dan maar flink hun mening te spuien zonder rekening te houden met anderen. ja het is een forum waar je je menig mag/kan delen, maar dat hoeft toch ook niet altijd en zo recht voor zijn raap. Het lijkt wel alsof mensen al hun fatsoen verliezen als ze niet in real life met iemand praten.

Goed wat ik dus wilde zeggen, mijn schoonzus heeft haar eigen neuspiercing geschoten met een wegwerp pistool die we bij de juwelier in de stad hebben gekocht. Mocht je het dus door je vader willen laten doen zou je daar ook eens kunnen informeren. Succes.

7. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Maar... om heel eerlijk te zijn was kippiekip de 1e die 'commentaar' gaf en we kennen natuurlijk allemaal het spreekwoord: als er 1 schaap over de dam is volgen er meer...
    Ik vind het gewoon een beetje flauw dat iedereen toch haar eigen mening gaat geven over het gaatjie schieten bij een baby, terwijl TS nadrukkelijk gevraagd had daar niet over te beginnen. Wat heeft zij aan al dat gezeik?? Niks toch?? Het is HAAR kind en niet die van een ander.!

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Er staat dat ze niet in gaat op dat soort berichtjes er staat niet dat je niet je mening mag geven ... ;)

Maar goed ik stop er mee, ik weet weer even genoeg wat betreft bepaalde gebruikers :) ..

9. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Oké. dat heb ik dan niet helemaal goed gelezen... Maar dan nog, wat heeft het voor TS voor nut dat anderen haar gaan vertellen wat zij er van vinden, niets toch? Ik zou niet eens zin hebben om mijn energie daar in te gaan steken.... Als zij dat nou persé wil, laat ze lekker.... Ik denk toch niet dat we haar kunnen 'bekeren' :D

10. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ze zijn zich er niet bewust van iig;)

11. tulip

tulip Niet meer actief

als ik zulke meningen niet wilde zou ik die vraag niet op een forum zetten, is een beetje vragen erom vind ik.

ontopic, zelf door je vader laten doen vind ik echt wel dom. Je neemt grote risico's. Als je het al doet laten piercen bij een piercer, veel beter dan schieten. Als je geen piercer kunt vinden die het met 6 maanden doet, zou ik daar eens overna denken.

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Als dat niet zo was zouden ze ook niet huilen.. En wie weet wil ze helemaal geen oorbellen goh wat zal ze je dankbaar zijn

13. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    red de ploflip!!

Pff ik heb al oorbellen sinds ik 3 weken oud ben nooit geen problemen mee gehad...
    Bij ons de familie heeft bijna iedereen oorbellen en nog nooit is er een uitgescheurd en dat terwijl ik toch ook een echte bengel was en totaal niet girly girl...

14. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Hahaha!! Ben je serieus...?

15. kippiekip

Dat weet je nooit zeker, dus het is het proberen waard.

16. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Een kindje in slaap laten huilen is uit den boze hier stel je voor maar een ring de oor in rammen is toch heeeeeel normaal kom op zeg

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Baby's zijn zich niet bewust van pijn? Dat is echt de allergrootste onzin ooit, natuurlijk zijn baby's zich bewust van pijn! Dat is ook de reden dat ik het echt absoluut niet wil laten doen nu, ik kan haar gewoon geen pijn doen. Later weet ze er niets meer van, dat is wat anders dan zich niet bewust van pijn zijn. Maar dat is ook zo als ze wat ouder is...

Mijn tip als je het laat doen, laat het dan niet schieten maar piercen.
    Is veel beter, minder pijnlijk, hygiënischer en geneest sneller.

18. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Ik had ze ook al zo jong. Eerste tijd trouwens geen oorbellen maar rood draad in de oor(surinaamse cultuur) Mijn vader deed en doet dat nog steeds bij de meisjes in onze familie (met naald, niet schieten).. Ben nu zelf in verwachting van een meisje maar we hebben besloten dat ons meisje later zelf mag kiezen of ze gaatjes wilt of niet..

19. kippiekip

+1.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    uhmm waarom huilen ze dan als ze buikkrampen hebben. Of als ze ergens pijn hebben?

Maar neeeejjj joooh die kleintjes merken er niks van :(;)
    Dus.....

Deel Deze Pagina