Hallo allemaal, Laat ik netjes beginnen met mijzelf voor te stellen. Of liever gezegd ons want een baby die krijg je niet alleen. Mijn husby en ik zijn nog maar net getrouwd en tijdens onze honeymoon (hoe romantisch) zwanger geworden. Helaas heeft het niet zo mogen zijn en hebben wij precies na 2 maanden een miskraam gekregen. Onze babywens is alleen maar groter geworden omdat door die zwangerschap allemaal dromen, ideeen en hormonen zijn losgekomen. Wij gaan ervoor en hopen zo snel mogelijk weer zwanger te zijn en dat dit keer alles goed mag gaan en dat wij een mooi gezond kindje volgend jaar op deze wereld zetten. Graag zou ik hier met iedereen mee willen kletsen over zwanger worden, zwanger zijn etc. Hopelijk kom ik hier in contact met leuke, lieve meiden om er over te kletsen Liefs, Gaby
Hoi Gaby, Welkom op Zwangerschapspagina. Leuk dat je er bent. Heel veel succes met zwanger worden en lieve meiden zat hier Lotte.
hoi welkom en wat jammer voor je. weet hoe het voelt. gewoon lekker blijven klussen en wie weet.............. jennefer
Lieve Lotte, Bedankt voor je welkoms woorden. En gelukkig dat er veel lieve meiden hier zijn haha. Lieve Jennefer, Ja nu kom ik veel mensen tegen (online) die het zelfde hebben meegemaakt. Dat is wel fijn want mensen die het niet hebben meegemaakt weten vaak niet wat voor een invloed het heeft op je leventje. En ja hoor wij zijn al aan het klussen gegaan maar voor plezier. Volgende week pas mijn 'vruchtbare' periode. Hopelijk is het dan wat koeler Liefs, Gaby
Lieve Dreetje, Ik was tegelijk een berichtje aan het schrijven. Jij ook succes! Lieve Roba, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind het nu al gezellig hierzo Liefs, Gaby
Welkom en we blijven met zijn alle klussen voor een wondertje En idd heel veel lieve meiden hier liefs winnie
Hoi Gaby Van harte welkom op het forum! Wens je veel kijk en lees plezier en hoop natuurlijk voor je dat je snel zwanger mag worden. Liefs Wendy
Hai meiden, Allemaal ontzettend bedankt voor het hartelijke welkom. Ik ga nu lekker in mijn pauze lekker snuffelen op deze forum. Liefs, Gaby
Bedankt voor het hartelijke welkom. Ik ga eventjes lekker snuffelen op het forum of ik onderwerpen zie waar ik over mee kan kletsen. Jullie allemaal succes met zwanger worden of met jullie zwangerschap dames! Liefs, Gaby