Hey meiden, Ik heb sinds een week erge last van 'onrustige benen' zo vervelend! ik ben 6 weken en 4 dagen zwanger vandaag... het is net of er kriebeltjes in mijn benen zitten.. (het is moeilijk uit te leggen..) Ik heb er wel even op gegoogeld en ik las dat het meer voorkomt bij sommige zwangere dames.. maar dan pas in het 3e trimester... ik zit in het eerste... Herkent iemand dit en heeft iemand tips? tis zo irri! steeds als ik bijna slaap dan voel ik die irritante kriebels!
Ik lees even mee... Ben al wel wat verder, en bij mij voelt het als speldenprikken in mijn benen, voornamelijk in mijn schenen! Maar hoop dat iemand er wat op weet!
Had ik ook erg in het begin van mijn zwangerschap! Het beste wat je kunt doen is je benen iets hoger leggen als je op de bank zit of in bed ligt. Ik zelf had een extra kussen onder het deken gelegd zodat mijn benen dus iets omhoog lagen. Nu gebruik ik hem nog steeds en frunnik hem nu tussen mijn benen of onder mijn buik als ik op mijn zij lig...dat gaat ook steeds moeilijk namelijk Succes en gefeliciteerd!!!
Wordt het minder zodra je gaat bewegen? Of heb je de drang om je benen te bewegen als je in rust bent? Zo ja, dan is het waarschijnlijk restless leg syndroom. Erg irritant, komt vaak voor in zwangerschap.
Ik heb er ook last van, ook buiten mn zwangerschap om... Venadoron van weleda zou kunnen helpen of extra magnesium slikken. Sterkte!