hoi, nog meer aanstaande mama's die de hele dag door aanvallen van misselijkheid hebben? alleen 's ochtends heb ik er geen last van overgeven hoeft nog net niet, soms wel even kokhalzen. vooral als ik wat gegeten heb komt het weer opzetten
Ja, ik heb dat ook, helaas. Ben zelfs wat afgevallen ipv aangekomen... Hoop dat het over een week of 4 iets beter gaat, want is niet fijn dit...
Ik heb het ook! Eigenlijk al een week ruim nu! Soms wordt ik er zelfs in de nacht wakker van. En soms ook ineens dat ik het ff niet heb maar mn eetlust is echt zeer minimaal en als ik alleen al aan vet eten denk ga ik kokhalzen! Hoop ook dat het snel over is wel apart dat dat bij iedereen zo verschillend is.
Je bent niet alleen, ik ben al bijna 9 weken hele dagen misselijk. Wel met vlagen dat het erger/minder erg word. Het hoort erbij, maar iedere avond kokhalzend boven m'n warm eten zitten ben ik toch wel beu. Soms eet ik gewoon 3x koud En tussendoor eet ik wel, maar ik heb er eigenlijk gewoon geen zin in. Hou moed, het gaat vast over (of niet.... )
ik ben nog maar 4,5 weken ver en toch al 1,5 week misselijk. Bij mij start het 's morgens, zo'n 15 minuten na het opstaan en blijft het een hele dag doorgaan. 's avonds is het ergst, zo rond een uur of 6. Volgens mij is het telkens ik een lege maag heb of zo Is er iemand waarbij de misselijkheid vroeger is gestopt dan na 12 weken?
Hier ook! Ik voel me de hele dag beroerd. Heel vervelend. Heeft iemand geen middeltje dat hiertegen werkt ofzo? Heb al vitamine b6 geprobeerd (had ik ergens gelezen) maar dat helpt niet. Probeer het op mijn werk ook niet te laten zien want ik wil het eigenlijk nog voor me houden. Maar 3 weken grieperig is ook niet geloofwaardig... Ben ook doodmoe... Kan de hele dag wel slapen... Dit is mijn derde kindje en bij mijn eerdere zwangerschappen heb ik hier helemaal niet zoveel last van gehad... Tips zijn meer dan welkom . Liefs, Lobke
Herkenbaar, ook met vlagen door de dag heen misselijk! Zelfs 's avonds als ik naar bed ga! Niet veel overgegeven, meer het kokhalzen en daar blijft het gelukkig bij Ik ga dan gelijk wat eten en dan zakt het geleidelijk af. Maar moet zeggen dat ik het idee heb dat het minder begint te worden nu, voel me ook wat fitter en word iets minder snel moe... Ben nu ook 12weken en geloof dat het dan normaal is dat de symptomen dan wat afzwakken...
Hoi, Hier ook nog iemand die er last van heeft! Maar al 2 dagen niet hoeven over te geven Ik vorige weken s morgens een multivitamine pil slikken en die pak ik nu s avonds... misschien dat het daaraan ligt.. proberen waard denk ik!! succes dames
heel cliche, maar de hele dag kleine beetjes eten. ik eet elk uur wat, anders begint de ellende weer, haha. het haalt echt de scherpe kantjes ervan af. en door zoetigheid wordt het ook erger! succes!
Hier ook constant misselijk zonder overgeven en chronisch moe... Na werken eten en naar bed. Ben pas zeven weke dus moet nog even door bikkelen..