Gaf/geef je rijstebloem?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Gwenvd, 3 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Het is ook gewoon een fase in die periode helaas.... Mijn tip is wel om max 1 fles te geven die hij ook standaard eerder rond het zelfde tijdstip vroeg. Ook omdat je niet weet of het honger of onrust is. Te veel voeding kan ook weer extra onrust geven en anders is het straks een gewoonte die extra flessen....

Slaapt hij wel bij jullie in bed? Anders gewoon dat doen. Gewoon hier ook. Sliepen we tenminste nog een beetje. En misschien gek maar hem een nachtje laten logeren is dat een idee? Dit kan echt werken als een reset.

Naar mijn idee is fruit lichter verteerbaar. Dit werkte gewoon het beste bij haar. Ook bewust geen papjes etc. Ook vanwege de vezels. Wij zijn echt langzaam van start gegaan. Nu niets meer van te merken! Alles gaat er goed in en geen last meer, ze is nu 7,5 maand.

2. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Ja ik lees het inderdaad dat deze leeftijd deze fase geeft. Rare is dat we paar weken terug precies hetzelfde hadden. En ineens was T weer over.
    Hij ligt in de cosleeper naast me, ik probeer hem eigenlijk altijd eerst in slaap te krijgen en des oods op mij, dit laatste helpt nog wel eens maar als dat ook niet helpt helpt echt alleen een fles. Hij krijgt er nu 1 extra.

Logeren durf ik mijn moeder niet aan te doen :(, de oudste gaat dit weekend wel naar haar toe.

Ah oke, ik heb peer gehaald. Of zou appel beter zijn?

3. Eikeboompje

Eikeboompje Bekend lid

7 sep 2017
    829
    504
    93
    Vrouw
    Dat is jammer dat je niet iemand hebt in je omgeving waar je jullie jongste kan laten logeren.

Peer is helemaal prima! Ik zou wel echten met kiwi, banaan dus allergie gevoelige voeding. Ik hoop dat het snel beter gaat!

4. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Morgen peer proberen.

Het slapen is echt het sprongetje, herken zoveel met het vorige sprongetje. Kunnen ook wel concluderen dat voeding echt niet gaat helpen hierbij.

Het is uitzitten en hopen dat het snel beter gaat.

Deel Deze Pagina