Ervaring euro Disney

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by lovewinnie, Feb 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Wij wilde eigenlijk naar Spanje voor 8 dg met de auto ( voorheen Griekenland geweest met vliegtuig) maar zie erg op tegen de lange auto reis. Ging dus verder kijken en wil ik nu ineens heel graag naar Disney. Ik heb een leuke accomodatie gezien Inc entree voor het park voor 3 dg en 2 nachten voor een leuk prijsje ( ongeveer 800 euro) en wil dat eigenlijk ook dol graag een keer doen. Het gaat om de ranch vlak bij en verblijven dan in een soort van chalet met 2 apparte slaap gedeeltes.

Kinderen zijn dan net 5 en bijna 7. Is dat leuk voor ze? Op de ranch is een overdekt zwembad dus bij slecht weer kunnen we altijd dat nog gaan doen :). Ook is er kinder animatie etc.
    Het gaat om de Disney's Davy Crockett Ranch. Iemand ervaring hiermee.

En wat zouden jullie doen? Spanje of daarmee wachten tot ze wat ouder zijn en dus de reis ook beter volhouden of naar Disney.

Gr

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

7 jaar is volgens mij de leukste leeftijd om naar Disney te gaan! :)
    Lijkt mij een heel leuk idee!

PS. Euro Disney bestaat niet meer. Het is nu Disneyland Parijs :p

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Oeps . Ff aanleren haha. Disney land Parijs :)

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,222
    16,582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij zijn er een aantal jaren geleden geweest maar is niet aan ons besteed.Druk druk druk en enorm prijzig allemaal.
    Ga liever een dagje naar de Efteling.
    Is ook gewoon persoonlijk maar ik snap nooit die hele ophef erover haha
    Kinderen vonden er trouwens ook niet veel aan,Waren toen 4 en 6 jaar.

5. rums

rums Niet meer actief

Duur en lange wachtrijen maar wel leuk om een keer mee te maken ;)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Wij zijn daar geweest, hebben er alleen geslapen, verder op het park geweest ook bij regen. Zwemmen doe ik wel in Nl.

Was leuk om een keer te zien, maar ga voortaan liever naar de efteling. Het is duur, we waren er op 8 maart 2013, een gewoon weekend zonder feestdagen, en nog moesten we voor elke attractie een uur wachten, ook voor de simpele attracties zoals theekopjes of vliegende oliefantjes.

de Efteling vind ik leuker, het kan daar ook druk zijn maar je kan toch altijd wel attracties vinden waar het wat minder druk is, bovendien vind ik de Efteling veel genuanceerder, meerverfijnt en niet de amerikaanse kitch, wat veel goedkoper aan doet.

7. Lorelai

Lorelai Actief lid

Feb 4, 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk!!

Je kan beter een jaarabbo a 169,00/199,00 p.p. (Afhankelijk van of je net in de uitgesloten dagen wilt gaan) nemen en op een camping in de buurt gaan staan. De derde dag heb je het abbo er al uit en je krijgt er ook 10% korting mee op alles in het park en gratis parkeren (anders 15 euro per dag). Info is te vinden op het franstalige gedeelte van de site.

8. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Disneyland Parijs, is zeker leuk voor de kinderen om een keer mee te maken.
    Hou er inderdaad wel rekening mee dat het in het hoogseizoen heel erg druk is en daardoor lange wachtrijen.
    Wij zijn 2 jaar geleden ook in de zomervakantie een dag naar Disney geweest.
    Uiteindelijk zijn we maar in 3 attracties geweest omdat het zo ontzettend druk was :(.

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Wij zijn afgelopen november geweest toen ons zoontje vier werd. We zijn vier dagen geweest super super enorm genoten van alles! We hebben gewoon zelf drinken meegenomen en broodjes werd niks van gezegd. Want eten in het park vind ik echt te duur. Savonds zijn we alle dagen gaan eten in een shopping center in de buurt marne la vallee. Wij gaan zeker nog eens terug, zoon heeft het er nog over.

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Ooh ik vond Disneyland geweldig! Ook toen ik zo jong was.
    (Wel moet ik zeggen dat ik gehandicapt ben en mijn wachtrijen op z'n langst 30 minuten duren)
    Maar, buiten de attracties om, was het gewoon ook heel erg leuk en gezellig.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Parkeren is voor ons ook gratis. Ook krijg je een speciale pas waarmee je voorrang krijgt in de rijen. Ken geen woord Frans :) dus dat wordt nog lastig . Op vakantie reken ik altijd 100 euro per dag. Dat zou denk ik toch wel voldoende zijn ook daar? Eventueel neem ik stiekem wat drinken mee het park in en een koekje.

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Ik zou ook hiervoor gaan... en dan idd gewoon een camping waar je een weekje blijft, dan kan je kiezen welke dagen je wel of niet Disney doet en ben je toch nog een weekje weg ipv 3 daagjes...

13. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Probeer doordeweeks te gaan in een vakantie die ze daar niet hebben ;) . Zodat je toch nog een soort 'laagseizoen' hebt.

Wij vinden het geweldig. Maar nu onze dochter leerplicht heeft, zullen we niet meer zo gemakkelijk gaan. We zijn heel wat keertjes geweest in de periode dat andere kinderen naar school gaan zeg maar.. En dan is het hartstikke leuk.

btw: In vakantie is een groot topic hierover...

14. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Super leuk, super druk en super duur.
    Maar toch een ervaring die je niet mag missen..
    Wij gaan volgend jaar als onze zoon 3 is weer.

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Wij willen tijdens de kermis week in Tilburg. Die kost ons altijd handen vol geld . Is vanaf meen 21 juli . Aangezien hij voor de deur staat en wij hem niet kunnen ontwijken gaan we er regelmatig heen. Kan je zeggen dat je dan niet weg komt met 100 euro :(. Keer draaimolen is al 5 euro

16. senta

senta Niet meer actief

Ik had geen seconde hoeven twijfelen en zou lekker naar spanje rijden, Disney is aan mij niet besteed, ben er 1 keer geweest en man wat was het schreeuwend duur. Vond de attracties enorm tegenvallen, nee voor mij lekker naar spanje.
    Stappen om 19 uur in de auto zoon valt in slaap rond een uur of 22.00 en om 10 uur 11 uur staan we op de camping.

17. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Ik heb zelf geen kinderen maar zie meer dan genoeg kinderen daar tevreden rond lopen :) ben er zelf 2 keer geweest, 2 jaar terug in het hoogseizoen in de zomer, en 2 jaar daarvoor buiten het seizoen.
    Buiten seizoen is het wat rustiger.
    Die fastpass tickets zijn ideaal, ik weet alleen echt niet hoe druk het is bij het kinder gedeelte aangezien ik en mijn vriend alleen in het achtbanen gedeelte te vinden waren :D
    En wat betreft eten en drinken, we hebben zelf iedere keer broodjes meegenomen en drinken. Dus de kosten vielen op mee, ja het is duur, maar dat is de Efteling ook met het eten en drinken ;)
    (Volgens mij alle attractie parken).
    Als ik zie wat jou budget is voor per dag denk ik dat het voldoende is, je kunt het zo gek maken als je het zelf wilt denk ik....

18. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,029
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Disneyland lijkt mij super om heen te gaan als de kinderen die leeftijd hebben!
    Ben zelf 2x geweest als kind en ik vond het geweldig.
    Persoonlijk zou ik wel liever in een hotel op het park zelf zitten, zit je toch wat dichterbij.
    De mei vakantie lijkt mij een ideale tijd om heen te gaan, denk dat het in de zomer drukker is en ook warmer.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben er twee keer geweest, ik vond het best leuk, maar de Efteling is veel bijzonderder dan Disney vond ik. Ik zou ook zeker geen week vakantie inruilen voor twee of drie dagen Disney want dan ben je verre van uitgerust als je terugkomt ;)

20. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    In het subforum vakantie loopt ook een heel topic over disneyland, denk dat daar ook heel veel informatie uit te halen is! (Ik lees daar ook vaak mee, haha :D)

Het lijkt me prachtig om er een keer heen te gaan, maar zooo duur.. :(

Share This Page