Ik heb al een paar dagen last van harde buiken, de hele dag door... Ook als ik ga rusten of ga liggen gaan deze niet weg Vraag me af wat dit kan zijn??
Volle blaas, oefenweeen, indaling.... Als het opeens erg is toegenomen kun je het beste de vk even bellen. Sinds 33weken heb ik ze ook meer maar dat kwam door de indaling. Hoeft dus niks ergs te zijn.
Vk al gebeld? Die gaat ook vragen of je je heb laten testen op blaasontsteking. Misschien nog een idee.
ik ben toevallig maandag bij de huisarts geweest met de urine, daar zaten wat meer witte bloedlichaampjes in, nu moest ik vrijdag terug met de ochtend urine... kan ook zijn dat het een blaasontsteking is.
Bij mij waren het oefenweeen / indalingsweeen!. Het is heel goed mogelijk dat het door een blaasontsteking komt, let wel op: dat een blaasontsteking aan het einde van je zwangerschap weeën KAN opwekken!! ; kennis van mij kreeg weeën van de blaasontsteking!
Ik heb ook al een week last van harde buiken. Morgenochtend moet ik ook m'n urine brengen bij de ha misschien ook blaasontsteking. Even afwachten dus
Ik heb sinds 17w harde buiken .. Maakt niet uit of ik zit of lig of rust enz Denk dat sommige er gevoeliger voor zijn. Laatst had ik het een nacht van 2u tot 6u om de 4 minuten pijnlijke harde buiken.. Waarschijnlijk voorweeen vreselijk! Zolang ze niet met regelmaat ( om de paar minuten) en niet steeds meer zeer gaan doen kan het geen kwaad. Als je t niet vertrouwd kun je altijd even bellen met je vk