Precies dit. Ik denk dat je met je trouwjurk best wel uit de toon gaat vallen bij de rest. Wat vindt je van een combinatie van kort en lang? Zoals dit: (huren kan trouwens ook altijd he.. kost weinig)
Sorry ik vind je trouwjurk niet echt mooi , maar dat is smaak gebonden natuurlijk. Tuurlijk kan die voor een gala , mooie oorbellen erbij , armband etc. Ik vind die twee die je liet zien veel mooier. Maar uiteindelijk moet JIJ je er goed in voelen. Dus als jou gevoel zegt trouwjurk gewoon doen !! Je loopt niet voor gek ofzo. Is bij mij gewoon puur smaak verschillen maar vind hem niet gek ofzo.
Dit. Gewoon lekker aan doen hoor. Het is een hele mooie chique jurk die prima kan. Dat het niet helemaal naar ieders smaak is, daar kan je toch niks aan doen. Ik zou, als ik zo'n jurk had en zeker met zulke herinneringen, er echt niet eens aan denken om een andere jurk te gaan kopen. Zo zonde.
Het is black tie met diner, dus het "moet" een lange jurk zijn. Ik ga voor een andere jurk, dat heb ik inmiddels besloten!
Door jou keek ik Is bij bonprix. Maar die hebben echt mooie voor weinig! Bestel jouw avondjurk snel en eenvoudig bij bonprix
Wij hebben zaterdag ook een gala. Ik had in china deze jurk besteld, helaas verkeerde maat binnen gekregen. Ik lees dus even mee
Ik vind hem niet mooi maar de jurk voldoet wel aan de criteria van 'black tie' dus het kan prima. 😊
Weet niet waar je vandaan komt, maar in mijn woonplaats zitten twee grote galawinkels. Perfect Dress in Amersfoort ben ik al een aantal keer geslaagd!