Ik ben hier nog maar net actief op het forum en hen wel getwijfeld om het hier al neer te zetten. Ben van de week ergens achter gekomen waar ik totaal niet vrolijk van word. Van de week zat ik gewoon op marktplaats te neuzen. Elke rubiek bekeek ik wel. Ik kwam een advertentie tegen waarin mijn schoonzus gezocht werd . Wegens oplichting. Ik dacht wat is dit nou weer. Ik heb het aan haar gevraagd maar ze deed nogal vaag (doet ze vaker hoor dat vaag doen/zijn). Het zat me niet lekker en ik heb diegenen gemaild die de advertentie heeft geplaats. Kreeg me een lange mail terug. Schoonzus blijkt het het pakketje niet opgestuurd te hebben, moest een maand geleden al gebeurd zijn en tot op heden nog niks. Er stond iets in die mail waar ik letterlijk van mijn stoel viel. Ze had diegene verteld dat haar zoon was overleden !!! Diegene stuurd ook de mail mee die ze dus ontvangen had van mijn schoonzus. Het is helemaal niet waar, haar zoon leeft nog. Snap niet hoe ze dit weer kan zeggen!! Hoe ze het uberhaupt in haar hoofd haalt. Er zijn mensen die dit hebben meegemaakt !!! Die die pijn moeten voelen en zij zegt dit gewoon even.. Ik weet niet wat ik hier mee moet. Ben hier zo flabbergasted over. Ik wil haar hier wel mee condronteren maar weet niet hoe.. Sorry voor mijn verhaal maar moest het ook even kwijt.
ik zou in de trant van gecondoleerd met je zoontje zeggen... maargoed zo ben ik en dan zeggen dat ze het pakketje moet opsturen en of anders het adres doorgeven aan de gedupeerde.
hmm lastig maar sowieso confronteren ik weet niet of het de zus van je man is of dat ze getrouwd is met je broer. maar ik zou dan een van de 2 inlichten bedoel als het je broer is heeft deze het recht om het te weten. is het de zus van jou man dan zou ik het je man laten lezen en die haar laten confronteren (anders ben jij straks de gebeten hond) ik vind het trouwens erg kwalijk dat je je zoon dood gaat verklaren om iets niet te verstueren echt misselijk gewoon.
Woow dat is inderdaad wel shocking zeg! Zou haar inderdaad met het mailtje confronteren en je broer/zwager ook inlichten, en natuurlijk je man.. Misselijkmakend zeg bah.
oh bahhhh wat laag zeg! Hoe kun je zoiets zeggen over je eigen kind.............voor geld!? OMG! Confronteren!!! Hoe moeilijk ook....
blijkbaar heeft ze hulp nodig, is er niet een familielid die je kan bijstaan bij een confrontatie? je wilt haar alleen maar helpen toch?
Dit zou ik ook zeggen... Of iets van: De volgende x dat je zoontje overlijdt, zou ik het op prijs stellen dat je dit ook aan ons verteld...Tis tenslotte toch ons neefje he.
MIjn man weet hier van.. hij weet ook niet wat hij van moet denken. Ben eigenlijk in staat om een rouwkaart te kopen en op te sturen.
Dat zou ik ook doen. Vind het echt een walgelijk verhaal dat je zulke dingen verzint. Je zou gewoon een hekel aan je schoonzus krijgen! Heb je verder nog contact met de gedupeerde?
Dat zou ik dus niet doen. Dan ben je al even erg als zij vind ik... ik zou het zo zielig vinden voor haar zoontje als je dat doet... En ja je schoonzus spoort niet, maar als je een rouwkaart opstuurt spoor je ook niet... Ik vind dit een onvolwassen actie. (vind ik toch , sorry) Ik zou er haar wel mee confronteren met wat die persoon jou heeft doorgemaild.
omg...erg dat ze haar kindje gebruikt om geld te krijgen.. bah! zou haar die mails laten zien en vragen hoe of wat...en anders miss de koper van mp aansporen om aangifte te doen als diegene wel iets heeft betaald maar nooit heeft gekregen wat hij/zij kocht.. eerlijkheid duurt het langst...
Ik heb zoiets meegemaakt op mijn werk laatst. Ik zou een nieuwe collega krijgen en inene krijgen wij een mail dat ze niet meer komt in het team en dat ze ontslagen is... Hoor ik van iemand die bij haar in de opleiding zat dat ze had gezegd dat haar vader was overleden, maar mijn manager komt haar vader dus tegen bij de bakker een paar dagen later! levend en wel! Mijn manager woont in hetzelfde dorp als de ouders van die collega... Tsja doen dachten wij ook van Hoe verzin je zoiets! hoe kan je zo liegen! het zou nooit in mij opkomen om zoiets te verzinnen! TS ik zou je schoonzus er wel mee gaan confronteren... en is je schoonzus dezelfde vrouw die mijn collega zou worden