Hallo Dames, Gistermorgen ben ik met pijn in mijn onderbuik van bed gekomen, ik heb zelfs een pijnstiller genomen omdat het erg doorzeurde. Ik heb daarom gistermiddag aan het googlen geweest en dat kan dus de komende ovulatie zijn lees ik, dus hebben mijn mannetje en ik gister geklust omdat als de pijn over zou zijn dat de ei gesprongen zou zijn. En het te laat zou zijn. (Het klussen was goed geen pijngehad). Even later was de pijn in mijn buik weg. Vanmorgen toen ik wakker werd had ik weer enorme pijn in mijn buik, dezelfde pijn als gister. Ik snap er nu niks meer van, kan dit nog steeds de naderende ovulatie zijn? De pijn is nu alweer wat mider gelukkig. Volgens mijn banner zou ik maandag moeten ovuleren.
Hoi Janis, Ik voel mijn eisprong altijd erg goed. Het begint als een zeurende pijn links of rechts in mijn buik en kan soms echt pijnlijk zijn. Het duurt echter bij mij nooit langer dan een halve dag - en zo hoort het volgens mij ook. Het is ook een totaal andere pijn dan menstruatiepijn. Herken je de pijn als zijnde van je darmen of je baarmoeder? En voel je het aan één kant?
Ik voel de eisprong ook altijd, ook een zeurderige pijn onderin mijn buik. Het kan natuurlijk zijn dat je eitje een dag eerder is gesprongen.
Ik voelde het gister heel duidelijk links en een zeurende pijn. Nu is de pijn wel weer over gelukkig wel. Vorig jaar mei had ik enorme pijn in mijn onderbuik, en tussentijdse bloeding, zo erg zelfs dat ik naar de HA gegaan was, die dacht dat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap had ondanks mijn spiraaltje. Hij kon echter niets vinden maar omdat ik verging van de pijn, heeft hij mij doorgestuurd naar het ZH. bloedonderzoeken en ZT maar hij kon niks vinden, hij zei wel dat er een eitje onderweg was en dat die die maandags zou springen, dit was de vrijdag. Als ik de zatrdags nog veel pijn had moest ik weer terug komen, nou zaterdag weer enorm veel pijn dus weer terug, weer bloedonderzoek en echo maar kon niks vinden. De pijn wat ik nu heb ik niet zo erg, maar vond het wel vervelend, ik ben nu ook geen bloed verloren. Wat het toen was konden ze me niet zeggen de gyn had het ook nooit over dat het ovulatiepijn kon zijn. Normaal voel ik niks als ik zou moeten ovuleren dus vandaar dat ik het zo raar vond en ook dus vanmorgen dat ik weer pijn in mijn buik had links. Pijn in de darmen kan ik wel onderscheiden want ik weet ook wat ongipijn is, en dit was echt geen pijn in de darmen.
Het kan idd zijn dat mij ei een dag eerder is gesprongen. Want normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, de laatste keer had ik op de 30e dag, dus had ik het gemiddelde genomen. Bedenk me net zou het kunnen zijn dat als het eitje bevrucht is dat je de de sprong meer voelt?
hey ik voel mijm ei ook duidelijk t is een soort ongi pijn alleen iets heviger bij mij voel t nu al 2 dagen ! heb mijn ei ook een dag eerder gehad (zie album )
Ik voel mijn ovulatie ook duidelijk. Heb pijn in mijn hele onderbuik en onderrug. Dit duurt vaak 2 dagen. Elke stap die ik zet doet zeer. Vind het wel handig dat ik zo precies weet wanneer mijn ovulatie is.
Ook ik voel me eisprong goed en ben daar wel blij mee! Het voelt bij mij als een zeurende/stekende pijn in me linker eierstok. Die pijn houdt ongeveer 1,5 dag aan. Ook heb ik altijd veel slijmverlies. En 1 lange dikke sliert slijm (sorry voor dit onsmakelijke verhaal)!
Jeetje nu ik dit zo lees vind ik het wel herkenbaar! Sinds gister en vandaag ook steeds terugkerende pijn onder in mijn buik, links bij mn lies! Maar denk zelf dat het te vroeg is voor een eisprong! Morgen ga ik beginnen met ovu-testen dus zal mij benieuwen..misschien ben ik toch te laat? Heb evengoed wel geklust dus heb hem dan iig niet gemist haha Hoe is het nu met de pijn Janis?Is het helemaal weg nu? Had je ook eiwitslijm?
Het is nu lichte zeurende pijn, ik had ook eiwitslijm dus we zijn druk bezig geweest met klussen. Ik vroeg me af zou het ook door het klussen kunnen komen dat het nu wat nazeurt?
Dit heb ik dus vorige maand precies hetzelfde meegemaakt alleen dachten ze bij mijn dat het de blinde darm was.. Deze heftige steken hebben in totaal ook 3 dagen geduurd. Ook bij mij is er na verschillende onderzoeken niets uitgekomen.. Alleen was toen bij mij ook te zien dat het eitje op springen stond en misschien dat het dus toch daar mee te maken heeft gehad. Die steken zijn dus wel opeens weggegaan maar de buikpijn is gebleven die maand.. Nu heb ik ook alweer sinds vorige week zo'n soort menstruatiebuikpijn (zo voelt dat) maar geen idee waar dit vandaan komt..
Vind het in ieder geval wel heel raar, en ben wat dat betreft blij dat ik niet de enige ben die daar last van heeft. Vorig jaar schrok ik wel enorm omdat ik toen echt heeel veel pijn had en boedverlies wat ik normaal nooit heb rond de eisprong. Nu is het gevoel onder in mijn buik wat zeurderig, niet echt bepaald een kant zoals zaterdag. Dus nu maar afwachten tot de NOD.