galblaas eruit

Discussion in 'De lounge' started by p1982, Mar 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38

pffff normale reactie kan ook niet we staan niet op de markt!

2. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    @boyandgirl; ja, dat is ook wel zo natuurlijk! Woensdag heb ik er nog wel om gevraagd tijdens de controle. Wat mag nou wel en wat niet. Maar het was meer op eigen gevoel en ze gaven aan dat je wel kan overbelasten, maar niet echt iets kapot kan maken zeg maar. Ik mag dus mijn dochter op de fiets zetten en voelen of dat lukt. Beetje jammer dat ik het pas de volgende dag merk :x
    Maar het is overduidelijk dat ik teveel heb gedaan terwijl ik pas 11 dagen verder ben. Dus pas op de plaats. Vandaag dus ook niets meer gedaan dan dochterlief naar de opvang gebracht, koffietijd gekeken, afwas opgeruimd en dochter weer opgehaald. Die nu voor de tv gepareeerd en ik dus even op de laptop. Heb ook geen zin om wat te doen.

Wat betreft die navel; het lijkt een vervelende bijwerking van de zwaartekracht :D Als ik mijn buik vasthoud, is er niets aan de hand. Ik heb nu eenmaal wat meer buik dan een model zeg maar dus dat speelt ook een rol bedacht ik me.

En dan nog even over en KS vs GAL:
    Ik heb een keizersnede gehad en die is toen gaan ontsteken. Ik ben zes maanden onderweg geweest eer alles weer een beetje normaal was van onderen. Wat heb ik een ongekende pijn gehad zeg. Vele malen erger dan met deze operatie. Alleen zijn ze niet te vergelijken. Net wat Triskele ook zegt; er gebeurt van binnen ook zat en dat voel ik dus ook wel. Qua pijncijfer krijgt de KS van mij een 10+ en de galblaas een 6a 7, maar zat ik gisteren ook op een 10.

3. p1982

p1982 Niet meer actief

word vanmiddag gebeld hoelaat maandag.ow wat zie ik er tegen op

4. p1982

p1982 Niet meer actief

net gebelf.930 uur binnnen zijn.en rond 1130 operatie pff

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Spannend P1982. Fijn dat je redelijk op tijd in het ziekenhuis moet zijn. Als je pas 's middags moet, dan duurt die ochtend lang. Ik kon de klok wel vooruit kijken en vooral omdat ik op dat soort momenten heel slecht tegen mensen in mijn omgeving kan. Tenzij ze heel stil zijn en pas bewegen als ik dat zeg :D Bij wijze van... en leg dat maar eens uit aan een peuter van 3,5 die de gave heeft gekregen om van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te praten, vragen te stellen, geluid te maken en vooral heel-snel-te-bewegen.

6. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Spannend P1982, gelukkig inderdaad wel al in de ochtend! Succes, ik zal voor je duimen!

Overigens, mij is niks gezegd over 6 weken niet tillen en stofzuigen. Ik mocht ook zelf aanvoelen wat kan.

7. p1982

p1982 Niet meer actief

de meiden slapen zondag op maandag bij mijn ouders.
    oudste dochter weet wat er gaat gebeuren en als mama ni
    veel pijn heeft mag ze niet komen anders wel

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Succes ts! Hopelijk valt het mee voor je...ik snap wel dat het allemaal heel spannend is!

9. p1982

p1982 Niet meer actief

pff t valt me allemaal tegen

10. p1982

p1982 Niet meer actief

oja na hoelang had je weer ontlasting?

11. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Nou, dat heeft bij mij ook wel tot donderdags geduurd hoor... ligt er ook aan wat je eet. Toen ik ietwat vetter ging eten, ging het weer. En bewegen.. dat beviel me beter dan stil zitten. Nog steeds trouwens.

12. p1982

p1982 Niet meer actief

hier nog steeds niks en erg last van en opgezet
    eet genoeg vezels en ook al wel watvin beweging.

pff vandaag wel een mindere dag

13. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Hoe gaat het vandaag met je? Die terugval heb ik ook wel gehad en daarna zul je zien dat het wat beter zal gaan en zo nu en dan wat lastiger. Kun je al wat stukjes lopen? Beetje bewegen is wel fijn namelijk.

14. p1982

p1982 Niet meer actief

ja loop kleine stukjes in huis.hopelijk morgen even naar buiten.
    gisteren ontlasting gehad.

15. p1982

p1982 Niet meer actief

ben je trouwens afgevallen omdat je anders ging eten

16. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Nou... ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet echt anders ben gaan eten. Ik kan alles wel weer hebben. De eerste week heb ik kalm aan gedaan natuurlijk, maar nu kan ik alles wel hebben geloof ik. Maar nu ben ik al geen rare eter wat dat betreft, omdat ik aan het afvallen ben in combinatie met sporten. Ik baal dr eerder van dat ik nog niet kan hardlopen zeg maar.

17. p1982

p1982 Niet meer actief

nou ik kan nog niet alles eten en eet ook minder.
    manlief zei al lijkt wel of ze maagverkleining gedaan hebben

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

hier ook maar na een paar maanden gaat het wel weer wat beter, maar kan niet meer zoals vroeger eten... maar ik was zoiezo al bezig met veranderen eetpatroon dus dat werkt ook mee...

19. p1982

p1982 Niet meer actief

wil ook afvallen dus mooi meegenomen

Share This Page