Iemand van hier in real life

Discussie in 'De lounge' gestart door Feline31, 15 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    net wandelde ik naar de supermarkt. Ik dacht ineens: misschien ben ik wel eens iemand van jullie ergens hier in de buurt tegen het lijf gelopen zonder dat ik het wist. Grappig idee...

2. Roanchie

Roanchie Actief lid

24 apr 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet dat ik in mijn buurt een aantal actieve zp-ers heb. Heb ook wel eens gedacht misschien zijn het wel klanten van me haha.

elsie89 vindt dit leuk.
  3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Toen ik hier een paar jaar zat herkende ik ineens iemand die hier in de supermarkt werkt en onze kindjes zaten bij elkaar op het kdv. En nu zitten ze bij elkaar op school. Zij komt hier nooit meer, maar ik zie haar dus regelmatig.
    Wel eens afgesproken met iemand van hier die ook in mijn woonplaats woont. Jaren later zat haar dochter bij mijn dochter op turnen (was maar kort). En ik ben wel eens gespot, toen mijn jongste een sonde had, was dus wel herkenbaar.

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Mij ben je waarschijnlijk niet tegengekomen op weg naar de supermarkt. :) Ik woonde al niet meer in NL toen ik op ZP terecht kwam. Ik heb dat gevoel wel regelmatig wanneer we ergens op een camping zitten waar veel Nederlanders zijn ( of als we zo'n eens per jaar weer in NL zijn). Plus dat er nu in het zomerseizoen veel Nederlanders op vakantie zijn hier.

5. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Hoe herkende je haar dan als ik vragen mag Hihi

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Namen van de kinderen en haar voornaam ;)

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    We zouden eigenlijk een dag met een button of wat rond moeten lopen (verplicht :p) zodat je ziet wie hier ook komt!

maansneeuw, heidiane, fafa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Nou ja! Ik zat hier vandaag nog aan te denken! Toevallig raakte ik een paar dagen terug per PB met een dame van hier in gesprek, en na een x-aantal berichten over en weer bleken we elkaar gewoon van vroeger te kennen. Echt bizar.

En ik zou het dus echt hilarisch vinden als degenen met wie ik hier het vaakst contact heb mijn buren bleken te zijn of zo :D.

9. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik zat vanmiddag bij de gynaecoloog en ik dacht precies hetzelfde. Zo van goh misschien zit die mw. Wel op het forum! :D

Luuz vindt dit leuk.
  10. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nog hilarischer zou zijn als je eigenlijk helemaal niet met die buren omgaat en je in je hoofd helemaal een beeld hebt gemaakt van hoe ze zijn, terwijl dat misschien helemaal niet klopt haha. Maar ik hoop voor je dat je wel wat beter contact hebt met je buren als hier. Hier is het echt drama qua kennismaken e.d. (sinds een maand of 2 maandjes nu zijn we verhuist, en ik heb al 4 nieuwe buren gehad.. ik wist niet dat het kon):cool:

11. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Nou, inderdaad! :D Ik ken mijn buren op zich goed genoeg om te weten dat ze waarschijnlijk niet op dit forum zitten, maar je weet het nooit! Suf van jullie burenwissels. Staat jullie muziek misschien te hard? ;)

12. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha, wij hebben eigenlijk nooit muziek aan.. Dus ik denk niet dat dat het is. We kregen van onze buren aan de andere kant ook al te horen dat wij redelijk lang hier bleven (ons nieuwbouwhuis wordt begin volgend jaar pas opgeleverd).. Die was al maar wat blij dat we 'zolang' blijven, want blijkbaar is dit een straat waarbij in het huis waar wij nu zitten en dat van onze 'nieuwe' buren, heel veel onderling gewisseld word..

13. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Het was ook maar een grapje ;). Maar misschien wonen jullie in zo'n typische 'tussenbuurt'. Jullie gaan immers ook al vrij snel weer weg!

14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Ik maakte pas geleden een geheime facebook groep aan met meiden die in november zijn uitgerekend. Ik voegde haar toe en zag dat ze 3 gemeenschappelijke vrienden had. Bleek dat ze in hetzelfde dorp woont en naar dezelfde verloskundigenpraktijk gaat. Heel toevallig. Ik geloof niet dat ik haar ooit al eens tegen gekomen ben.

Diazz vindt dit leuk.
  15. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Lijkt me wel leuk, dus spreek me gerust aan als je iets vermoed :thumup:

Ik heb nog nooit iemand herkent, maar de gedachte dat iemand in dezelfde ruimte ook wel eens op zp kan zitten komt regelmatig in me op

16. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Dat denk ik ook altijd als ik lees hoeveel mensen van hier naar dezelfde campings gaan. Wij komen nooit op die grote campings, maar hier zijn best veel mensen die allemaal naar Grand Dague of zo gaan.

Hippo89 vindt dit leuk.
  17. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Hihi ik denk er ook regelmatig aan. Als iets gebeurd met kinderen vraag ik me af of er hier een topic over komt. In de zin van: Wat ik nú meemaakte in de speeltuin.
    Maar ook als hier over een ander geschreven wordt. Zou nooit iemand zich herkennen en denken: Help. Volgens mij heeft die het over mij?

18. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    Ik heb nieuwe vriendinnen dankzij dit forum! Ontmoeten elkaar ook in real life ! (Afspreken dan wel )

heidiane vindt dit leuk.
  19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    De kans is hier niet zo groot, maar het zou kunnen.

20. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.898
    3.931
    113
    Weet iemand hoe groot die kans ongeveer is? Ik bedoel dan, hoeveel leden heeft zp en hoeveel vrouwen wonen er in Nederland behorende tot de doelgroep 'zwanger, kinderwens of met kinderen'?

Dan zou je een grove schatting kunnen maken van 1 op de zoveel vrouwen zit op zp!

Deel Deze Pagina