We zijn uitgenodigd voor een feestje van een jongen, die geslaagd is voor de HAVO. Het feestje wordt buitenshuis gevierd. Vinden het lastig wat we hem nou kunnen geven Weten jullie een origineel leuk cadeau? Bedankt alvast voor het meedenken!
Een origineel en leuk cadeau moet haast wel een persoonlijk cadeau zijn. Als je diegene niet zo goed kent, dan zou ik gewoon een cadeaubon geven.
@Uuz bedankt voor meedenken. We kennen diegene wel heel goed hoor (familie). Willen daarom wel echt een cadeau geven.
Wat zijn zn hobby's? En anders zou ik iets van een eet pakketje doen. Zakje m en m's, radler 0.0, worst, nootjes. Etc.
Powerbank, cadeaubon, computerspel, mooi shirt van een bepaald merk, tas voor zn nieuwe school, portemonnee, horloge.
Leuke ideeën (!), maar durf me niet zo goed eraan te wagen omdat hij echt een eigen stijl heeft. Zoekt graag zn eigen spullen uit, zeg maar. Powerbank heeft ie al....
Bioscoop pakket, drinken, wat lekkers, popcorn en een bioscoopbon. Ziet er leuk uit en heeft hij iets wat hij zelf kan kiezen. Mocht een bioscoop niet in de buurt zitten kun je ook een netflix cadeaukaart kopen. Aks hij gek is op muziek zou je ook een cadeaukaart van spotify kunnen kopen en dan nog wat lekkers er bij. (Overal muziek kunnen streamen met heel veel keus uit muziek) Mocht hij spelletjes leuk vinden is regenwormen ook leuk om te geven daar kun je ook een leuk pakketje van maken met wat lekkers
Toen ik geslaagd was vond ik de drank en cadeaubonnen die ik kreeg het leukst. Op een eetpakketje of snoep zat ik eerlijk gezegd echt niet te wachten.