Krijg ik zojuist in de post 2 brieven van de nuon dat iemand anders zich heeft aangemeld op ons adres en dat mijn contract nu is beeindigd en ik binnen 3 weken de eindafrekening krijg. Incl. Boete als ik geen nieuw adres aanmeld ivm contract. What the f***? Ik woon hier net een paar maanden en was zeker niet van plan weg te gaan... Hang nu al ruim 10 minuten aan de lijn met een 0900 nummer om dit recht te zetten. Helaas nog niemand gesproken.... Ben benieuwd.... Heeft iemand van jullie dit ooit meegemaakt?
ik denk dat ze hier toch echt wel iets mee doen en dat je dit makkelijk kan regelen ook kunnen ze dat bij uiterste nog bij gba aanvragen wie er woont op het adres.
Mijn ouders hebben gisteren van 4 bedrijven dingen gekregen waar ze volgens de bedrijven een nieuwe dienst hebben afgenomen. Het ging om een telefoonabonnement, energie leverancier en bij 2 verschillende bedrijven een reis en annuleringsverzekering. Ze hebben gelijk gebeld en ze konden het gelukkig ongedaan maken. Ik hoop voor je dat het bij jou ook gaat lukken.
Wtf Hier zou ik zooo niet blij van worden..... Ze zullen het wel moeten oplossen maar het werk wat je ermee hebt
Huh... heb dat gelukkig niet meegemaakt! Wel eens thuisgekomen in mijn oude huis met een briefje in de deurpost geklemd dat ik binnen 3 dagen een bedrag van 2600 euro moest betalen, omdat er rekeningen open stonden. Achteraan gebeld en bleek dat op het moment dat ik mij inschreef de vorige bewoner enorme schulden had bij Nuon en dat zij toen geweigerd hebben om mij aan te melden bij de gasleverancier. Voor stroom was het wel goed gegaan, maar gas niet. Ging dus direct vanaf het begin mis en heb ook echt nooit wat door gehad. Fout lag uiteindelijk bij Nuon, dus heb een half jaar gratis gas gehad, wat erg fijn is in de winter met een woning met enkel glas en een gaskachel
Nou 2e keer bellen na 35 minuten eindelijk een antwoord. Een van de vorige bewoners (zijn gescheiden) heeft online gas en electra aangevraagd en onze postcode en huisnummer opgegeven. Ze gaan deze aanvraag nu annuleren en ons opnieuw aanmelden. Gevolg is wel dat wij nu een eindafrekening gaan krijgen obv een geschat bedrag. En degene die zich aangemeld heeft gaan ze bellen. Als het goed is krijg ik later deze week een mail met de aanmeldingsgegevens en komt alles goed....
Wij een paar jaar terug met UPC. Ineens hadden we geen tv-beeld meer...en nog wel in een schoolvakantie ook. Bleek dat ze een opzegging hadden gehad van een paar huizen verderop. Even de tv in het verkeerde huis afgesloten. Wij hebben ook een paar keer moeten bellen naar een duur telnr., hadden een paar dagen geen tv en kregen ook nog eens de rekening van de aansluitkosten. Dus weer bellen met dat dure nr. en uiteindelijk hebben ze de rekening laten vervallen, want die was tuurlijk niet terecht. Is heel vermoeiend zoiets.
Neem aan dat UPC wel de belkosten vergoed? Althans, dat deed men bij Tele2 nadat wij onterecht waren afgesloten, een maand lang van de hele buitenwereld. Geen TV, geen internet, geen telefoon. Hebben toen een schadevergoeding van ik meen 150,00 (heel veel telefoontjes gepleegd naar 0900 nummer werden vergoed + deel van gemiddelde telefoonkosten, digitenne een maand gratis gekregen, internetkosten van de buurman werden compleet vergoed)