mijn abbo loopt bijna af en wil een nieuwe maar ligt het aan mij of zijn ze allemaal zo duur elke keer de goedkoopste die ik vind zijn rond de 40 euro ( met 1e 6 maand 20 euro als korting)
ja had er ook al voor zitten kijken, erg duur allemaal dan maar weer een sim-only.. das t goedkoopste.. en dan eventueel een toestel los kopen. dat is de goedkoopste oplossing.
Ik heb net gister een nieuw vodafone abonnement afgesloten met 2 jaar lang 50% korting op je abbo (2-jarig contract). ik ga 20 euro ipv 40 betalen. Kijk een op DEALDIRECT - home of http://www.flaironline.nl/vodafone
Vodafone is belachelijk duur geworden. Toen ik mijn abo afsloot was het onbeperkt internet. dit hebben ze dus omgezet in 1 gb per maand.kk Daar zit ik zo aan omdat ik vaak rtl gemist kijk via mn tel haha. en dat kost klauwen met geld
Kijk eens op de site van veronica gids, daar heb ik hem een maandje geleden verlengd. 2 jaar lang voor 50% korting. Betaal nu 22,50 ipv 45 per maand. Even bij google zoeken.
dan krijg je zo'n zelfde site als die van flair en anwb etc........ dealdirect heeft net iets andere telefoons
volgens jaar is het goedkoopste abonnement van Vodafone 45 euro en dan heb je 200 MB internet. Zal dus nu in ieder geval rond gaan kijken voor een andere.