Nou het krijgt allemaal dus nog een staartje Blijkbaar heeft er gal gelekt in mijn buik, en ik lig nu dus nog steeds met verschrikkelijke pijn in het ziekenhuis Alle pijnstilling die ik krijg neemt nog steeds niet alle pijn weg, ik heb echt het gevoel dat dit nooit meer weg gaat en ondertussen moet ik ook m’n kleine meisje al 2 dagen missen
Ja het gaat verschrikkelijk. Ik lig nog steeds in het ziekenhuis, blijkbaar is tijdens de operatie mijn hele galweg doorgesneden. Lang verhaal kort: Ik heb inmiddels 4 drains in mijn buik, een herstelingreep is gedaan, daarbij kreeg ik een bloeding in m’n lever maar die is intussen ook verholpen gelukkig. Daarbij lig ik dus inmiddels al 1,5 week in het EMC waar ze gelukkig wel aan goede pijnstilling doen, daarvoor heb ik in het Maasstad ziekenhuis een volle week liggen creperen van de pijn. Dit gaat echt nog maaaaaanden duren voor het weer helemaal opgelost is, al gaat het sinds vandaag eindelijk de goede kant op dus we blijven hopen! Maar mentaal begint het me echt op te breken nu..
Wat ontzettend heftig! Ga je voor een relatief simpele ingreep (bij mij was het een dagopname) en dan krijg je dit! Heel veel beterschap!!
och arme jij! heel veel sterkte en beterschap! wel fijn dat je even weer wat laat horen! was wel een beetje bezorgd!
Ik heb snel m’n bericht verwijderd. Het was een bericht over dat m’n vader heel snel herstelde en dat ik hoop dat het voor jou ook zo is. Ik reageerde nog op je aller eerste bericht. Lees nu pas dat het voor jou heel zwaar was en herstel niet zo makkelijk gaat. Heel veel beterschap met het herstel, wat een vervelende situatie.