spijkerbroek zonder knoop wijd model

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sietske, 26 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    mijn zoontje heeft een hekel aan broeken met knoop. Als hij een broek aan heeft met een knoop is het aantrekken drama en ook bijvoorbeeld na het plassen blijf hij maar zeggen, knoop hoeft niet dicht.

Wij hebben wel een aantal spijkerbroeken van de H&M zonder knoop maar die vallen heel smal.

heeft er iemand suggesties voor broeken zonder knoop die wat groter/breder vallen?

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    De LIDL had een tijdje terug gevoerde spijkerbroeken zonder knoop die wat breder vallen. Is al wel een paar weken geleden, maar misschien liggen er nog een paar..

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.977
    113
    C en A heeft ook veel broekjes zonder knoop

4. Storm

Storm Niet meer actief

Die zijn ook niet heel breed. Tenminste, die ik had bedacht voor mijn zoontje. Die paste hem niet.

5. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Welke maat heb je ze nodig? Ik zal eens voor je kijken. Kom vaak in de stad.

6. adi

adi Niet meer actief

Dat hangt natuurlijk volkomen af van de bouw van je kind, ik vind die van c&a juist wel breed.
    Misschien bij de WE?

Of navragen in de winkels waar je normaal gesproken zijn broeken koopt?

7. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    Bedankt voor de tips.

Ik kocht ze altijd bij h&m.... Hij past ze wel, maar ze zitten een beetje strak als hij ze zelf wil uittrekken om naar de wc te gaan.

Hij heeft maat 104... Het is een hele flinke knul.

8. Storm

Storm Niet meer actief

Klopt, maar mijn oudste heeft een normaal postuur en die kan ze net aan, dus nee, vind ze niet breed. Of tenminste die ik heb niet. Die thermobroeken heb ik nooit gepast, maar daar zijn ze te warmbloedig voor.
    Mijn tweede is ook een buffel. Die zou qua lengte 104 moeten, maar heb laatst de broek gewoon een maat groter gekocht. Viel me nog mee wat hij aan lengte overhield, maar hij zat om z'n billen wel goed.
    Heb bij iemand ook een broek uit china gekocht, die zit hem als gegoten, perfect qua lengte en breedte.

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
  10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Bonprix heeft ook zulke broekjes, even bij de reviews kijken hoe ze vallen. Overigens verschilt het bij H&M ook per model, mijn zoontje heeft 2 van die broeken daarvan met zo'n elastische band, de ene zit veel ruimer dan de andere.

11. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.971
    3.977
    113
    Ik vind ze vrij kort, dus dan zou je een maat groter kunnen nemen misschien?

Deel Deze Pagina