Urine verlies en wijd gevoel

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sanyi, 4 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Inmiddels ben ik alweer ruim 2 jaar geleden bevallen, maar heb nog steeds last van urine verlies en een heel wijd gevoel daar beneden. Vooral tijdens de s.ex. en dat is niet prettig en is heel frustrerend waardoor ik niet goed kan ontspannen omdat ik continu denk dat hij niks voelt en ikzelf voel ook stukken minder.
    9 maanden na mijn bevalling ben ik naar een bekkenbodemfysiotherapeut gestapt. Ik heb oefeningen gekregen en moest eens in de zoveel tijd terugkomen.
    Na een jaar had ik nog steeds last van verlies, maar niet heel veel. Door omstandigheden stond mijn hoofd niet naar de oefeningen en ben ik gestopt. Nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen.
    Nu vroeg ik me af of het wijdse gevoel wat ik heb ook minder wordt als mijn bekkenbodem spieren weer goed werken.
    Kan iemand mij dit zeggen?

2. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Kun je niet opnieuw een afspraak met de bekkenfysio maken? Deze kan het het beste beoordelen.

3. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Vaak wijst dat wel op slappe bekkenbodemspieren. Ik zou inderdaad ook even langs de bbfysio gaan. Vervelend hoor!

4. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Dank voor jullie reactie.
    Ik heb de oefeningen inmiddels weer opgepakt en hoop snel op verbetering. Ik ga ook weer bellen voor een afspraak.

Deel Deze Pagina