Pcootje sterkte alvast me de operatie!!! Ik mag donderdag eindelijk naar de chirurg Wist niet dat er zovel vrouwen waren met ook dit probleem na de zwangerschap en tijdens
bij mij zeiden ze ook vaak maar je bent zo jong voor galstenen... Maar het komt echt zo vaak voor tijdens of na een zwangerschap door de hormonen en omdat je gal niet zo goed functioneert tijdens een zwangerschap enz
Tirza; dankjewel, maar ga eerst proberen de chirurg mee te krijgen in de behandeling met medicijnen...mits de stenen daar niet te groot voor zijn. Jij ook succes met het gesprek. Medicatie; Ik heb diclofenac 100 zetpillen icm 8 pcm per dag, indien nodig. Dit drukt wel de pijn, maar neemt het helaas niet weg. Eten; ik heb haast geen eetlust en kan alleen kleine porties eten. Intussen weet ik dat ik een aanval krijg na; gekookt ei, chocolade, koolsoorten en snackbar eten.
Mij werd gezegd door de chirurg dat vrouwen in hun vruchtbare jaren het vaakst te maken kregen met galsteenaanvallen
Ja typische he dat je t zo kan Krijgen door hormonen. @pcootje ik hoop dat je met medicatie ook er vanaf komt , Zou je geen operatie willen? Dat je zeker weet dat het niet meer kan terug komen? Ik durf het jiet aan alleen met medicatie. Dus ben erg benieuwd wat de chirurg hier zegt. Met eten...let ik juist op geen vete dingen, alles mager , Crackers, bewchuit etc..blij als dit voorbij is. Zelfs al eet ik kleine beetjes voel ik me slap ...