Bij mij hebben ze in mei dit jaar ondekt dat ik last van galstenen heb. In juli kon ik geopereerd worden, maar kwam er toen achter dat ik zwanger was. Ze zeiden dat het het beste was als ik zou wachten met de operatie tot na de bevalling. Dus ik zing het al een paar maandjes uit. Heb niet erg veel last hoor! Alleen als ik vet eten heb gehad, dus daar denk ik wel om. Maar nu hoor ik verhalen dat als je bevallen moet je erge pijn van de galblaas gaat krijgen. Dus pijn van de bevalling en pijn door zo'n aanval! Dat vind ik best een eng idee, en nu vraag ik me af of deze verhalen echt zijn of dat het allemaal wel wat meevalt... Liefs!
om eerlijk te zijn geloof ik er geen bal van maar wie weet .... ze zijn er bij tijdens de zwangerschap achter gekomen dat ik galstenen heb ...en dat heb ik dan ook wel geweten met 2 opnamens ivm koliek pijn ...tja en dan mag je niet alle pijnmedicatie ivm de zwangerschap de laatste opname hebben ze een ercp uitgevoerd ...daarbij komt het er op neer dat ze de galtoevoer schoonmaken en bij mij hebben hebben ze de poort verwijd en een klein stukje opengesneden zodat alle zooi er zelf uit kan .... maar morgenochtend wordt ik ingeleid .... dus als ik bevallen ben en weer thuis ben laat ik even weten of je meer pijn hebt tijdens de bevaling ...
Hmm... oke... klinkt eng allemaal! Werkt het ook nu ze het verwijdt hebben? Heb je nu dan minder last? Ben zelf ook 2 keer opgenomen ivm koliek aanvallen, maar kon echt niet zonder het infuus hoor! Jeetje wat zal jij een pijn gehad hebben zonder medicijnen... Lief dat je het me wil laten weten hoe zeer het nou eigenlijk doet. Maar geniet eerst maar lekker van de baby en rust eerts maar goed uit, want mijn bevalling is nog lang niet in zicht!
nou meis heb geen seconde pijn gehad van mijn galstenen tijdens de bevalling ....... ik had wel een infuus gehad met buscopan maar dat deed niks ...bbbrrrr vreselijk
Gelukkig maar! Weer een zorg minder! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Leuke naam ook Jelmer! Geniet er maar lekker van! En bedankt dat je zo lief bent geweest mij op de hoogte te houden! Liefs! (Jeetje veel uitproep tekens... Hahaha!)
hihi graag gedaan .....waarschijnlijk zijn mijn galstenen er al uit gevist voordat jij gaat bevallen ....je hoort me nog !