Fotobehang... Ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door GewoonLinda, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi hoi,

Binnenkort gaan wij verhuizen. Dan krijgt mijn zoon een 'strandkamer'. Heeft ie zelf bedacht...
    Nu zijn we afgelopen zomer in Tanzania geweest en hebben onze reis afgesloten op Zanzibar. Daar hebben we echt schitterende foto's van.
    Nu wil ik hiervan dus graag fotobehang van laten maken. Er zijn ook standaard foto's van stranden e.d. maar ik vind het juist zo leuk dat we er echt zelf geweest zijn...
    Is er iemand van jullie die hier ervaring mee heeft?
    Hebben jullie het ook van een eigen foto laten maken en hoe is de kwaliteit?
    En hebben jullie misschien namen van bedrijven die dit doen?
    Ik kan op internet natuurlijk zat vinden, maar wil even jullie mening wat goede bedrijven zijn.

Hier een voorbeeld van een foto die ik leuk vind. Heb er nog veel meer, dus weet nog niet precies welke het gaat worden...

Bekijk bijlage 191729

2. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ons zoontje heeft een kermis kamer.Een muur met een reuzenrad en een zweefmolen.Deze foto had mijn man ook zelf gemaakt.
    Wij hebben het behang besteld bij www.fotomuur.nl
    Erg mooie foto en de kwaliteit is echt goed.ook dik behang en een zeer duidelijke uitleg hoe je het moet aanbrengen.
    Mijn nichtje had foto behang bij de kruidvat besteld maar dat was echt rampzalig! het behang papier was echt heel erg dun dus als je ging plakken kon je het niet meer corrigeren omdat het scheurde.

3. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Oh even een foto van het kamertje

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    O wat leuk zeg. Ziet er mooi uit.
    Ik ga meteen even op hun site kijken.
    Dankje!!!

5. Linda86

Linda86 VIP lid

@yellowsun: gaaf zeg!

Wij hebben voor Milan ook fotobehang, laten maken van een eigen foto en besteld bij fotomuur.nl Die was ook relatief goedkoop en de kwaliteit is erg goed! Voor Isabelle willen we waarschijnlijk ook fotobehang en dan gaan we weer daar bestellen, wij zijn erg tevreden!

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Op de site ziet het er ook allemaal heel mooi uit.
    Wel een heel leuke manier om een kamer op te pimpen.
    Als het kamertje af is, over een paar maanden, zal ik een foto hier neer zetten...

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wow, wat gaaf echt heel mooi

Deel Deze Pagina