Hoi meiden, Ik heb al paar keren in zh geweest met vermodelijk toxicose( z. Vergiftiging). Beide keren uitslagen waren niet zorgelijk. - Ik hou geen vocht vast. - Bloeddruk 135/85 maximaal ( meet thuis zelf). Beging zwangerschap was die 110/60. - eiwit in urine is er wel maar nihil ( vk op staafje +, in zh in lab beetje positief: volgens arts kan dat geen kwaad) - baby voel ik ook goed - ben 36 weken zwanger Sinds vandag heb ik erg vaak diaree en constante pijn in middenrif( bovenbuik) alsof riem boven erg strak zit. Mijn man heeft geen diaree ( hetzelfde gegeten en gedronken). Ook menstruatiekrampen heb ik al een paar dagen denk dat het voorween zijn. Zelf denk ik niet aan z. Verhiftiging en daarom wil ook niet vk storen. Maar ik heb hoofdpijn en die pijn in mijn ribben ook diaree: komt het wel vaker voor? Heeft iemand het gehad?
ik zou gewoon de vlos even bellen. nu is het ook nog een schappelijke tijd. dan kan ze zelf beslissen of ze komt of niet.
Morgen dan want mijn vk komt niet aan huis nooit dus en als ik bel dan moet ik gelijk naar zh bellen en dan dienst vk aanvragen. Controle heb ik pas woensdag... Even kijken hoe het morgen gaat dan...
Als je toch de VK niet gaat bellen, wat dacht je van doen alsof het 'gewoon' buikgriep is? Licht verteerbaar spul en geen darmprikkelende dingen eten en drinken. Misschien rijstencrackers en een banaan Succes en beterschap!
In heb eigen bloeddrukmeter en het blijft netjes onder 85. Heb met vk afspraak dat als het 90 wordt op mijne dan kan ik ook in de macht bellen. Diaree is weg, hoofdpijn ook dus denk dat het gewoon iets aan eten lag. Vandag wel hele dag rugpijn maar pijn in borst ook weg. Ik slaap ook enorm slecht en baby is zoooo bewegelijk dat ik amper rust in de buik krijg.. Ik heb woensdag controle ga dan het even bespreken.