Weinig vruchtwater!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door VMiss, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ben 16,5 weken zwanger. Vandaag ging ik op spoed langs owv bloedverlies (heb ik al mn hele zwangerschap). En de gynaecoloog assistente zag dat ik weinig vruchtwater heb. Nu moet ik volgende week op controle en ik lees vanalles op het internet. Ben doodongerust! Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan je doen tegen weinig vruchtwater... Kan niet meer slapen nu.

2. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

In elk geval nu stoppen met googelen! En morgen meteen weer even bellen naar de gyn voor meer info. Je mag echt laten weten dat je je zorgen maakt en er meer van wilt weten. Veel sterkte!!!

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Bij mij werd er met 30 weken ontdekt dat ik erg weinig tot geen vruchtwater had. Wel een stuk verder in de zwangerschap dan jij.
    Ik werd toen met spoed opgenomen en kreeg twee keer per dag een ctg en 2 dagen lang een injectie met longrijping voor de kleine man. Niks liet zien dat mijn vliezen gescheurd waren of iets dergelijks. Na 5 dagen mocht ik weer naar huis omdat de baby het goed leek te doen en ik geen weeen had. Daarbij was het vruchtwater weer wat toe genomen. Het was nog steeds minimaal maar genoeg om van te kunnen drinken etc.
    Uiteindelijk bleek in week 36 weer het vruchtwater minder te zijn en ben ik met 37 weken ingeleid. Inmiddels ligt er nu een hele gezonde kleine man bij mij op schoot . Hopelijk komt het voor jouw met heel veelnrust weer goed! !

4. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff mag vrijdag langsgaan!
    Helpt rust hier bij?

5. Babystew

Babystew Niet meer actief

Als je vliezen gescheurd zijn wel.. voel je niks lopen of wordt dat verdoezeld door het bloedverlies? Maar dan zou ik zelfs bedrust houden en niet meer in bad, geen seks etc. Want de kans op infecties is dan heel groot omdat er een open verbinding is met het kindje en de buitenwereld. Je lichaam maakt constant nieuw vruchtwater aan dus zou heel veel drinken ook.
    Als de vliezen intact zijn en er geen vruchtwater aangemaakt wordt weet ik het niet..
    Sterkte en succes vrijdag!

6. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Denk niet dat mijn vliezen gebroken zijn dan zou ik constant water verliezen al was t bij beetjes. En bloedverlies is enkel bij t vegen. Dus denk gewoon dat ik weinig vruchtwater aanmaak om een of andere reden! Nochtans nooit ervaren bij vorige zwangerschappen.
    Hopelijk is t snel vrijdag!!!

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hoe was het VMiss?

Deel Deze Pagina