Ik ben nu 31 weken zwanger en 4 weken geleden begonnen bij mij de koliekaanvallen. Na een aantal keer huisartsenpost is er een echo gemaakt en idd galstenen. 2 weken geleden bij de chirurg geweest en een operatie is vooral voor mijzelf te riskant. Litteken wordt een stuk groter omdat ze er op de normale manier niet meer bijkunnen, omdat je buik nog gaat groeien kan het Litteken eigenlijk nooit helemaal goed herstellen en heb ik kans op scheuren en infectie. Nu heb ik morfine pillen gekregen, die werken 12 uur lang en verlicht de pijn. Ik mag ze trouwens alleen nemen als ik een pijnaanvallen krijg. Tijdens een pijnaanval dacht ik serieus dat ik dood ging. Ik ga 10x liever bevallen dan nog 1x zo'n pijnaanval. Ik let op m'n eten, ei en chocolade zijn bijvoorbeeld heel slecht voor de gal dus dat laat ik staan. Zo min mogelijk vet, maar bij mij zijn de aanvallen zo onvoorspelbaar dat ik niet weet wat nou de aanleiding is. Nu heb ik al bijna 2 weken geen aanval meer gehad en hoopt zo dat het zo blijft. Ik mag de morfine gelukkig blijven slikken tot aan m'n bevalling. Als ik na de bevalling nog klachten blijf houden dan halen ze mijn galblaas eruit. Veel succes!