Boek: voedings en calorieenwijzer. van heel veel voedingsmiddelen staat beschreven hoeveel vet, koolhydraten en calorieen er in zitten. en adviezen om gezond en evenwichtig te eten
Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! boek: de kracht van een vrouw van barbara taylor bradford boek: het huis aan het water van kristin hannah. dit is het enige waar ik geen foto van heb nieuwe stijltang van carmen: echt maar 2 x gebruikt. nog geen krasje of wat op de platen. helemaal gaaf. heb nu kort haar vandaar dat ie weg mag. echt helemaal nieuw. helaas geen doos meer. heb ik meteen weggedaan ivm ruimtegebrek. nieuwprijs was 24,99 spijkerbroekje van dirkje: maat 68. maar 3x aangehad. toen was ze er al uitgegroeid. boek; lord of the rings; paperback. nooit gelezen misschien zit er wat voor je bij. verzendkosten voor de koper
nog wat bijgekomen, knuffel kat, pinoknuffel, ooievaar handpop. allemaal nooit gebruikt of mee gespeeld. dvd''s rumaway bride, the holiday en garfield 1. laatste 2 nog in seal! hoef er allemaal niet veel voor te hebben, centjes gaan bij kleine plurk in de spaarpot. maar het moet gewoon weg allemaal! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
niemand iets? dvd,s 2 euro per stuk boeken 2euro lord of the rings 5 euro stijltang 12,00 ( echt helemaal nieuw!!) spijkerbroek 4 euro knuffels 1 euro