Davitamon Femnatal

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Enise, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Zijn er dames onder ons die gebruik maken van Davitamon Femnatal? Ik twijfel namelijk tussen Gravitamon en Davitamon Femnatal. De dosering in Femnatal is namelijk hoger dan in Gravitamon. Maakt dat verder iets uit? En Gravitamon heeft geen Magnesium en Femnatal weer wel..

2. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    magnesium schijnt te helpen bij het zwanger raken ivm de spierontspanning. Ik gebruik het deze keer ook. Moet erbij vermelden dat ik de vorige keer Gravitamon heb gebruikt en dat ik beide keren binnen 6 weken zwanger raakte dus durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken of het verhaal van de magnesium klopt......

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt voor je uitleg.. Wat magnesium betreft wist ik niet.

4. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Tja ik gebruik nu weer davitamon net zoals de vorige keer. Ik wilde eerst huismerk proberen maar manlief zag dat het huismerk wat wij zagen je 2 pillen van moest slikken en davitamon maar 1 dus in totaal waren ze stiekem toch beiden zowat even duur..

Voor de rest denk ikd at het niet gek veel uitmaakt wel merk je slikt en zo..

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Geen van beide slikken. Door de samenstelling en ik geloof de bindende stof neem je slechts 25% op. Je kan beter voor een preparaat gaat waar koolstof om zit zoals bv. Solgar. Van deze neem je 75% op.

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik gebruik voor de 3e keer Gravitamon en bevalt prima!

7. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Femnatal is prima, ik zelf gebruik het niet omdat ik extra B12 wilde hebben. Dit om kuitkrampen (helpt ook bij onrustige benen) te verminderen in mijn geval, daar heb ik jaren last van (niet continu en er lijkt geen regelmaat in te zitten, en niemand weet wat de oorzaak is/kan zijn). Ik slik nu dus wel 2x per dag een pil, maar kom daarmee op 2x zoveel B12 als bij andere vitaminepillen voor zwangeren.

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik slik op aanraden van mijn VK gravitamon

9. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Je kunt ook eens kijken naar de zwangerschapsvitaminen van Etos merk en Kruidvat merk. Daar zit ook alles in en het is een stuk goedkoper.

10. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik slik ook Femnatal en het bevalt mij goed.

11. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Ik gebruik die nieuwe van VSM Puur Mama bevalt goed.

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Weet iemand waar ik Davitamon Femnatal kan kopen? Etos en Kruitvat hebben hem niet..

13. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi Seker,

Ik gebruik Fem Natal en mijn gyn. vond het perfect, moet het zelfs de hele zwangerschap blijven gebruiken omdat je volgens haar nooit alles bij elkaar kunt eten wat je nodig hebt :D .

Ik heb de Fem Natal wel gewoon bij de Kruidvat gekocht dus vreemd dat jij het daar niet kan krijgen.

Ik kan je daar dus helaas niet mee verder helpen.

Groetjes Manou

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Manou, bedankt voor je antwoord. Misschien moet ik het bij een andere Kruidvat proberen :)

15. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij 2 verschillende Kruidvat zaken gekeken, bij DA gekeken, bij een Apotheek gevraagd, maar uiteindelijk bij Etos gevonden :D

Deel Deze Pagina