meer mensen die niet durven te sexen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evaatje, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik ben nu ruim drie maanden zwanger en sinds ik het weet hebben we geen sex meer gehad. Die arme man van mij. Nou moet ik zeggen dat ik ook totaal geen zin heb en het best een rare gedachte vind om te sexen als je zwanger bent. Ze zeggen dat de zin rond de 4 mnd weer terug komt, ik denk dat mijn man niet kan wachten. Voor hem vind ik het wel zielig ...

2. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    hey,

Ik vind dat je er zelf goed bij moet voelen en het mag zeker niet tegen je zin gebeuren,je man zal dit ook wel begrijpen.
    Ik vind het niet zo zeer een rare gedachten om te sexen als je zwanger bent maar heb gewoon de laatste maanden geen zin pfff dat het maar vlug terug komt zal mijn vriend ook tevreden zijn :)

3. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Gelukkig begrijpt mijn man het wel en hij 'zeurt' ook niet. Maar inderdaad de zin is echt helemaal weg!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.979
    113
    hier ook hoor, gelukkig zeurt mijn mannetje niet echt, maar omdat ik weet dat hij het jammer vind, voel ik me soms wel schuldig. De eerste tijd durfde ik ook niet zo goed, toen leek de zin weer een beetje terug te komen, kreeg ik de ochtend erna last van bruinverlies, nou ja, sindsdien durf ik het helemaal niet meer zo aan en de zin is er eerlijk gezegd ook niet echt, maar dat is misschien wel een combi van beide dingen.

5. Helen79

Helen79 Lid

28 mrt 2007
    23
    0
    0
    Haarlem
    Hoi,

Wij hebben wel gewoon sex en ook gewoon in t begin maar wel als ik mij daar ook lekker bij voelde dus zeker niks tegen je zin doen..dan beleef je er toch geen plezier aan.
    Nu gaat mijn buik iets uitzetten dus moeten er af en toe een beetje acrobatische toeren worden uitgehaald anders voelt t een beetje vreemd..dan heb ik t idee dat ons kindje geplet word ofzo..Maar tijdens de sex moet je er gewoon niet teveel aan denken dat je een kindje in je buik hebt anders is je "bui" zo weg.. :( Maar de één voelt zich wel lekker tijdens de zwangerschap en de ander totaal niet dus doe vooral waar jeje lekker bij voelt!

6. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Tijdens de zwangerschap van mijn dochter wilde manlief niet (was bang haar te raken).
    Deze zwangerschap heeft hij gelukkig geen angst meer maar ik heb te veel last van mijn bekken om 't voor elkaar te krijgen. Dus heb ik maar weinig sex vanaf week 28 ongeveer..

Zolang 't voor allebei ok voelt is er niks aan de hand (behalve als je vliezen zijn gebroken enzo!)

7. Niet meer actief

Nou hier nog zon eentje hoor, geen sex.... 2 a 3 x geprobeerd maar deze meid zetten het op het janken! :) maar ja manlief begrijpt mij gelukkig en geloof me... die is aan het aftellen... en niet dat de beeb komt hoor... hij telt er nog eens 3 maanden bij hahahahaha.....

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    mijn vriend wil niet, hij vind het een rare gedachte dat er een kleine "daarbinnen" zit. ik heb soms wel zin, maar als ik er dan daadwerkelijk aan denk, dat het gebeurd, lijkt het me ook wel heel raar.. :(
    niet dat het nu stil is in bed hoor. ;)

9. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    De zin komt meestal wel terug, dat heb ik ondervonden maar was bij mij ook zo weer weg ben je lekker bezig gaat de beeb bewegen :( dat was bij mij met 6 maanden toen en dat was zolang nicky inmijn buik zat ook echt zo

10. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam

haha PRECIES IK!
    wij doen het ook niet meer regelmatig, echt heeeeel af en toe! en als we ons toch niet kunnen bedwingen en sex hebben, barst ik echt in tranen uit! ik ben dan ook echt aan het hyperventileren ervan! weet niet waar het vandaan komt helaas! maar mannetje begrijpt mij heel goed gelukkig, en hij ziet dat ik er niet van kan genieten, en hij geniet ook niet !
    dus maar gelukkig hoeven we niet lang meer te wachten ;) :oops: :p

11. Niet meer actief

hahaha nachtvlinder... ;) nou ben blij dat ik niet de enige ben dan hihi... ah ja mijn mannetje zegt wel eens ... tsjah ik wist wat ons doel was... ( wij hebben 2 jaar in de medische molen gezeten voor ons wondertje en verplichte sex partijen ;) ) en ik heb mijn taak volbracht.... pffffffffffffffff

met andere woorden of ik hem alleen daarvoor nodig heb hahahaha,, het is echt een lieverdje hoor...

12. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik ben met veel pijn en moeite zwanger geworden en heb hiervoor een miskraam gehad. Daarom durfde ik in het begin niet, ik was bang dat er iets mis zou kunnen gaan. Mijn man dacht er net zo over.
    Nu heb ik soms wel zin, maar mijn man wil niet. Hij vind het een vreemd idee, misschien is hij zelfs wel bang de kleine te raken. Wij vinden het allebei prima zo en denken "het komt na de bevalling allemaal wel weer".

Ik denk dat het vooral heel belangrijk is dat de partners elkaar begrijpen. Gelukkig is dat bij ons wel zo.

Wat ik wel heel jammer vind, zijn de reacties van de mensen om ons heen. (Ik loop natuurlijk niet aan iedereen te vertelen, maar vriendinnen of mijn (schoon)zussen die er om vragen ofzo). Als ik zeg dat wij het even een tijdje niet doen, is het eerste wat ze zeggen "wat, 9 maanden geen sex? Hoe houden julli het vol?". Ik vind dat zo'n overdreven reactie. Ik bedoel, als we ons allebei zo beter voelen, dan is er toch niets aan de hand?
    Ik was zelfs heel boos geworden op een zwangere vriendin van mij. Zij was hoogzwanger en deed het nog steeds en ik had dus verteld dat wij het even niet meer deden. Ze maakte me uit voor gek en liep overal te verkondigen dat ik al een tijd droog stond, ik vond dat zo erg! Heb er ook een keer boos op gereageerd en daarna is ze opgehouden gelukkig.

13. Niet meer actief

nou dat hoeven ze bij mij ook niet te doen hoor... ook wij zijn in de medische molen beland circa 2 jaar nadat we waren begonnen met alles raakte ik zwanger en helaas ik ook een mk.... maar ee maand daarna was het weer raak..... en wij voelen ons er ook niet lekker bij... en af en toe vraag ik het hem wel hoe hij het vind... en maken we grapjes, van he hier heb je 50 euries de wallen is dicht bij je werk hahahah.. maar geloof me dat doet ie niet hoor hihii.... hij wacht gewoon relax af en hoopt dat we dadelijk weer lekker van elkaar genieten!

14. zwangie

zwangie Actief lid

9 apr 2007
    127
    0
    0
    Als je het eng vindt moet je het zeker niet doen, maar volgens mijn vk is er echt geen gevaar voor de baby totdat je vliezen gebroken zijn (maar ik denk niet dat je dan nog zin hebt...). Misschien kun je het met je vk bespreken.
    Ik had de eerste drie maanden ook helemaal geen spontane zin, maar heb toen bewust zin gemaakt omdat we straks als de baby er is waarschijnlijk ook gewoon geen tijd meer hebben. Vanaf de vierde maand had ik ineens wel veel zin, maar nu (ruim zeven maanden) neemt de lust wat af en ik heb ook steeds minder zin in het gedoe. Mijn man doet er niet moeilijk over en dat motiveert mij juist om toch zin te maken, want we zijn niet alleen aanstaande ouders, maar ook partners.
    Als je het echt heel eng vindt en niet op kan brengen kun je misschien op een andere manier zorgen dat je man niet helemaal "droog staat"?
    Oh ja, ik was er bang voor dat ik afgeleid zou worden door de baby, maar die gunt ons echt wel privacy en beweegt gewoon even niet tot we klaar zijn (erg prettig, hi hi).

Succes ermee!

15. Niet meer actief

Hoi Hoi, het gaat er ook niet om dati k het eng vind... ik wil het gewoon niet meer. Ik vind het een rare gedachte... en met de VK erover praten nou neuh.. zij is er voor de beeb en daar mag het toch echt bij blijven eigenlijk. Ik zie het al voor mij dati k het ga bespreken met de VK en manlief zit erbij.... hahahaha not done!

16. zwangie

zwangie Actief lid

9 apr 2007
    127
    0
    0
    Hoi! Mijn vk vertelde het even tussen neus en lippen door tijdens een heel verhaaltje over do's en dont's dus ik hoefde er (gelukkig) niet om te vragen... Ik zie me ook niet alle intieme details met haar bespreken hoor! Groetjes!

17. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Het is niet dat ik niet durf of geen zin heb, maar ik heb erna altijd zoveel last van harde buiken... We hebben het gisteravond gedaan en sindsdien heb ik wel 8 tot 9 keer per uur een harde buik. Lijkt me niet echt gezond. Maar de vk zegt dat het geen kwaad kan. Het is gewoon niet prettig.

18. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    ik heb met 6 weken bloedverlies gehad, en vk raadde toen aan even geen geslachtsgemeenschap te hebben, maar volgens mij mag het nu allang wel weer, maar ik durf dus gewoon nu niet meer, ben bang weer bloed te verliezen... :(

ik heb over 2 weken echo, en als dan alles goed blijkt te zijn dan ga ik daarna voorzichtig weer proberen (denk k)

19. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik geloof dat wij het in mij zwangerschap ook maar 2x hebben gedaan...
    Ik durf het ook niet helemaal goed aan.., je wilt toch alle risico`s uitsluiten zeg maar..
    Maar ach je kunt ekaar ook op een andere manier verwennen 8) 8) ;)

20. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo dames,

Ik heb wel af en toe sex, mijn libido is nog hetzelfde als voor mijn zwangerschap. Ik moet wel zeggen dat ik het af en toe eng vind, maar als we eenmaal goed op dreef zijn :p denk ik er niet zoveel meer aan.
    Maargoed, ik heb ook nog nooit een bloeding gehad tijdens mijn zwangerschap, anders zou ik het denk ik ook wel een beetje afhouden, heel begrijpelijk.

Liefs Kari

Deel Deze Pagina