Game-boy-en en game-cube-ben..:-<

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door eliesja, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Op het moment is het hele dagen op de game-boy of game-cube, als meneertje er niet op mag, verveelt hij zich stierlijk! En dat zegt hij dan ook 10x en gaat echt lopen zeuren, hij heeft zijn kamer of de gang al meerdere keren op een dag gezien. :( Wordt er echt gek van. Nu hebben we een regel ingesteld dat hij alleen ff op de woensdag erop mag en bij goed gedrag ook in het weekend. Maar toch blijft hij iedere keer ernaar vragen, wordt er echt gek van nu, maar ik hou vol! ](*,)

    Hebben jullie ook van die gamers in huis?

    Mijn zoontje is bijna 7 jaar.
     
  2. Niet meer actief

    Yep, mn oudste speelt graag op zn playstation 2 en dan alleen voetbal, Fifa 2006 en Fifa Street.
    Op zich heb ik er geen problemen mee, hij speelt het liefst lekker buiten, maar als het rotweer is of er zijn geen vriendjes thuis om mee te voetballen dan gaat ie lekker met z'n playstation aan de gang.

    Hij is er meestal een uurtje mee aan de gang en ik maak daar geen punt van.
    Kids vermaken zich tegenwoordig niet meer zo met een kleurboek en kleurtjes ;)

    Groetjes Nies
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    haha nee zeker niet als ze de leeftijd hebben van 13 ;)

    maar ik heb dus ook een spellekes friek in huis
    maar hier is het !eerst! huiswerk en dan playstation
     
  4. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    het zal (hopenlijk :rolleyes: ) ook wel een fase zijn, maar ik blijf gewoon volhouden met die aantal keren in de week, anders niet goed! ;)
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    je hebt helemaal gelijk :)

    hier gelden die regels met internet
     

Deel Deze Pagina