Haha, no spoilers toch? Ook niet op IMDB kijken! Of google, of de trailer. Heb het allemaal niet gedaan en toch verklapte een gewone nieuwssite weer wat..
Ik lees bewust niks op internet hierover En ik hoop dat jullie de spoilers ook verstoppen. ------------------------ SPOILER (voorbeeld) ------------------------ Zo bijvoorbeeld --------------------------- EINDE SPOILER --------------------------- Ik heb in elk geval HBO nu.
Ik las toevallig vandaag net een artikel waarin stond dat Benioff en Weiss (makers GoT) zeggen dat ze na dit seizoen nog 13 afleveringen voor zich zien tot het einde. Dan klinkt het alsof er dit seizoen echt heel wat gaat gebeuren! Maakt dat ik nog nieuwsgieriger wordt. Ook las ik ergens anders dat het grootste deel van de footage uit de trailer uit afl. 1 &2 afkomstig is en er dus al gelijk flink schot in de zaak zit (in tegenstelling to vorig seizoen). Wat ik wel jammer vond was dat die makers het liefst na seizoen 6 nog 2 korte seizoenen zouden zien van 6 of 7 afleveringen. Dan zou ik nog liever één lange hebben. Stel je voor een heel jaar wachten voor 6 afleveringen. Publiekje pesten heet dat .
Vandaag is het zover!! Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren! Ben groot fan van de boeken en nu weet ik voor het eerst in de hele serie ook niet wat er gaat gebeuren 😂 Best frustrerend ook, maar er zijn zoveel verschillen tussen de boeken en de serie dat ik het wel kan accepteren. Wilde eerst niet de serie gaan kijken, maar dat gaat met mn nieuwsgierigheid toch niet gebeuren.. Wat ik wel erg leuk vind is dat de favoriete karakters van heel veel mensen die alleen de serie kijken beduidend anders zijn als die van personen die ook de boeken hebben gelezen. Zo heb ik helemaal niks met Tyrion, Jon en Danaerys. Jaime is m'n grote held en ik hou van Cersei en Sansa. En ik ship Jaime en Brienne zo hard! Ik hoop echt dat dat ooit gaat gebeuren 😁.
Weten jullie wanneer wij hem in NL kunnen zien? Zooo spannend! Als je de boeken leest wist je al een hoop tijdens de andere seizoenen, maar nu is het voor mij ook blanco... Beste serie ever iig Leuk dat er op een vrouwenforum een GOT topic is
Zo leuk en spannend om het nieuwe seizoen EINDELIJK te kunnen zien! Maar ik zie het 't liefst snel achter elkaar. Starten met het seizoen rond afl. 8 zodat je twee weken lang iedere avond thuis kijkt en compleet in de sfeer zit en blijft. Maar mijn man kan zich niet inhouden... Blij en jammer dat we waarschijnlijk toch gewoon iedere week kijken.
Vanavond is het dan zover!! We hebben de aflevering van vannacht opgenomen (ben niet zó gek om om drie uur snachts TV te gaan kijken) En vanavond als de kindjes op bed liggen gaan we er even lekker voor zitten
Manlief had zijn wekker gezet die was ook zo gek😂 ik was toen ook wakker omdat meneer 10x de wekker liet afgaan dus heb maar gelijk meegekeken haha Ik vond het wel weer even inkomem maar kan nu niet wachten tot volgende week!
http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/618870-game-thrones-seizoen-6-spoilers.html#post19707685 Ik ga vanavond kijken. Kletsen jullie mee over de nieuwe afleveringen in het nieuwe topic?