Uitzending gemist van HBO? Bij Ziggo kon dat. Als ie op tv geweest was, stond ie vrijwel meteen na het einde van de aflevering op On Demand.
Ik ben nu samen met mijn man aan het semi coma-kijken We gaan nu alle seizoenen van 1 tot en met 4 achter elkaar kijken. We zijn nu bij seizoen 3 halverwege. We kunnen helaas maar 2 a 3 afleveringen op een avond kijken. Ben erg benieuwd hoe het met iedereen is in seizoen 5
Haha succes met de vele episodes nog dan Mijn vriend wilde perse die 1e week alle 4 de episodes al kijken, dus ik ben nog aan het wachten op de 5e episode... Die van mij is echt meneertje ongeduld...
Het nadeel van het kijken van de uitgelekte afleveringen, is dat je langer moet wachten op de volgende
Ik vind seizoenen achterelkaar kijken echt super. Ze zijn namelijk erg goed in een spannende cliffhanger en dan kunnen we gelijk weer verder ( gelukkig)
Als je hbo hebt dan kan je het ook via uitzending gemist gratis terug kijken (iig bij KPN) maar verder wordt het op alle 3 de zenders meermaals herhaalt.
Leuk he. Wij hebben eind vorige zomer, tijdens mn verlof, alles weer eens gebingewatched (hadden het al gezien). Precies tijdens de aflevering over de Red Wedding begonnen mn wee-en en een paar uur later was mn dochter geboren. De volgende avond met een slapende baby op mn arm gewoon weer verder gekeken, haha . Zit nu te wachten op aflevering 5 van dit seizoen. Kon me niet inhouden en heb 1-4 al gezien. Pffff, nog bijna twee weken wachten .
Ha ha...geweldig. Ik had een uur na mijn bevalling in het ziekenhuis op SBS6 de bevalling aan gezet... Man was even naar huis, baby lekker slapen en ik heerlijk rustig tv kijken
@Klaproos: Nou, dat dacht je dan misschien . In seizoen zijn er een aantal grote verhaallijnen TOTAAL anders dan in de boeken. Karakters die elkaar in de boeken niet zien, komen elkaar in de serie wel tegen. Vanaf nu wordt het steeds meer anders.
Is dat zo wat jammer! Vond de boeken mooi. Maar misschien komen Daenarys en Tyrion elkaar nu wel tegen hihi.
So hier ben ik zojuist effe niet blij van geworden ! Daario was een knapperd,nu krijgen we een lelijkere😪 Bustle
Echt niet! Die oude Daario vond ik een creep. Die nieuwe is véél lekkerder! PS: Dit topic gaat over seizoen 5, hè? Huisman heeft Skrein vorig seizoen al vervangen
moet even eerlijk bekennen dat ik die "oude" ook wel hot vond hoor, haha, maar er zijn meer knapperds in de serie, dus ieder heeft wel een hunk
Haha, hij is nog steeds knap vind ik. Ik heb nog steeds niks van seizoen 5 gezien, grr duurt lang. Vriend zit midden in tennis seizoen en wil graag mee kijken, dus ik wacht netjes op hem. Maar ik ben echt zo nieuwsgierig, laatst ook nog over gedroomd dat het voor mij de realiteit was, haha!
@Juf: jij hebt geduld zeg! Zou ik niet kunnen hoor . Ik ben juist zo blij dat ik vanaf maandag ook weer nieuwe afleveringen kan zien. Ik heb gelijk aflevering 1 t/m 4 achter elkaar gekeken en moest dus vier weken wachten. Niet slim,haha. Maar vanaf nu is er voor mij ook elke week weer een nieuwe aflevering, whoohoo!