Game of Thrones - Seizoen 5!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Ana leigh, 13 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ik hoop dat hij terugkomt...:).. Ik vond het niet een geweldige aflevering. Vond een aantal dingen te simpel gedaan. Maar kijk er evengoed naar uit, naar volgend seizoen. Hoop ook dat Rickon en Brann terugkomen..

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    *huilt....*

3. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.293
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Leuk om de theorieën te lezen!

Maar helaas (en tevens een dosis kwaliteit), is deze serie niet zo voorspelbaar als vrijwel alle andere televisie en films. *Spoiler*:

Hier worden top-hoofdpersonen wel definitief vermoord :(.

Maar ik hoop dat de theorieën kloppen!

4. jijenikke

jijenikke Niet meer actief

Er zijn veel dingen gebeurd dit seizoen die zelfs de lezers van de boeken niet aan hadden zien komen, het nieuwe boek is nog niet eens uit! De theorieën zijn allemaal heel goed doordacht en het zou zomaar kunnen. Ik kan hier niet in een paar woorden omschrijven wat ik denk u, ik denk namelijk heel veel haha.

We hebben nog een tijd om te praten over wat we denken dat er gaat gebeuren, ik verheug me er op!

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.040
    113
    Vrouw
    Spoiler:
    Hoewel Jon er vrij dood uit zag, kan ik me niet voorstellen dat hij er uit gaat.. Zonder hem is er toch geen nightwatch meer? En die verhaallijn is naar mijn idee nog helemaal niet klaar.

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Net de laatste aflevering gezien en ik ben echt benieuwd hoe ze hier een draai aan gaan geven.

Op basis van de boeken zijn er vele opties, maar veel van die opties zijn nog steeds niet de serie ingeschreven, zou dat betekenen dat ze bij voorbaat uitgesloten zijn?

Het zou wel een stunt zijn als boek 6 tegelijk met serie 6 uitkomt, het begin van de één spoilt toch het begin van de ander.

7. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik bewaar de laatste twee afleveringen tot vanavond om ze samen met mn man te kunnen kijken, maar ik weet eigenlijk al precies wat er gaat gebeuren (kon me niet inhouden). Wat betreft seizoen 6, sluit ik me aan bij de theorie dat Melissandre niet voor niets bij de muur is ;). Immers waarom is ze er anders, om verantwoording te geven aan Davos (die ze toch al nooit respecteerde..) ofzo :p. Daarnaast is het ladystoneheart verhaal volledig weggelaten en zou dit een mooie manier zijn om toch nog wat meer van de duistere kunsten van de rode priesters te laten zien. Ik denk dus dat we echt nog wel meer van Jon Snow (of wat er van hem overblijft...) gaan zien!

8. Lucille88

Lucille88 Nieuw lid

26 jun 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga binnenkort het hele seizoen in 1x kijken. Dan zit je helemaal in het verhaal en de setting!

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Pfff wat een serie. Zijn een jaar geleden samen begonnen met kijken manlief haakte na aflevering 8 al af toen ben ik ook gestopt. 1 maand geleden weer opgepakt en gisteren de laatste aflevering gezien. Shit wat een serie en wat een einde. Spoiler: ik kan me ook niet voorstellen dan snow door blijft? Nasst dat t niet leuk is is zijn verhaallijn toch ook helemaal nog niet af? :(

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek heropend

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wij kijken sinds kort en zijn nu net aan het 2e seizoen bezig.
    Maar zijn wij nu zo dom, of is het best lastig te volgen?
    Er komen zoveel,personages in voor dat ik soms de draad kwijt raak over wie nou wie is.
    Wordt er wéér een naam genoemd en dan kijken we elkaar geregeld aan: 'Wie is dat nu weer??!'.
    Verder een leuke serie hoor haha. :p

13. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Maar juist vanwege zijn afkomst en daarom zijn verwachte rol, twijfelen fans aan wat we zien in de laatste aflevering, dit maakt dat allemaal een stuk minder problematisch :(

Ik vind de theorie overigens wel een optie, we zullen zien.

14. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Goede theorie.
    Het komt toch vaak uit onverwachte hoek en Meera's rol is niet meteen een duidelijke.

15. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Wow, ik had deze theorie nog nooit eerder gelezen! Ik vind het eigenlijk best plausibel klinken. Ik hoop alleen dat dit dan niet betekent dat Jon niet meer zo nodig is voor de verhaallijn en Kit Harrington niet terugkomt :(.
    Het lijkt me toch nog steeds alles tot nu toe zo is opgebouwd dat Melissandre haar trucje wel móet uitvoeren op Jon en we Kit gewoon weer terug zien- at least I hope so ;)

16. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Hmm, zou het niet een red herring zijn?
    Vind het een leuke theorie, maar wel vergezocht. Neemt niet weg dat het wel tof zou zijn :D

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ha ha...ja zou ook kunnen..

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Het mooie is, dat het verhaal nog niet af is en Martin kan de rest best wel laten baseren op een door fans bedachte theorie.

19. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Zou het? Ik had altijd begrepen dat de rode lijnen wel al vast staan, vooral wat betreft een aantal hoofdrollen. Volgens mij zijn de makers van de serie daar namelijk al over ingelicht door grrm, anders zou het op een gegeven moment vastlopen.

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Daar kwam ik ook achter bij de season ending van S1 :$

Deel Deze Pagina