Kit Harington (Jon Snow) spreekt in dit interview over hoe lang zijn contract voor Game of Thrones nog loopt, spoiler : Kit Harington Might Have Just Revealed The True Fate Of Jon Snow
Even doorgeklikt en kwam wat foto's tegen uit het afgelopen seizoen. M'n mondhoeken gingen even omhoog bij het zien van deze foto en de herinneringen aan die aflevering.
Dit hadden wij ook op het punt waar jullie nu zitten. We hebben denk ik een jaar pauze gehad en toen op aanraden van vèlen toch maar weer verder gaan kijken. En vanaf dat punt kwamen we er compleet in en en nu snappen we totaal niet meer waarom de serie ons in het begin niet kon boeien Eèn van de beste series die we volgen/gevolgd hebben...
Gelukkig maar dan! Ik kon het me al haast niet voorstellen. Ik hoop maar dat dit waar is en ze niet zo pissig op hem zijn dat ze zn contract alsnog verbreken .
Oh wat fijn dat er ook een 'games of thrones' onderwerp is. Echt een van de beste series die ik ooit heb gekeken. Mijn favoriet is Arya Stark. Ik had een stille hoop dat Jon Snow verlieft zou raken op Daenerys Targaryen. Haha Maar goed allemaal valse hoop. Zo hoopte ik ook dat mama Stark haar kinderen weer zou zien en dat het allemaal goed zou komen.. Waarschijnlijk heb ik te vaak feel good movies gezien xxx
Hahaha, volgens een heel veel genoemde en als je het mij vraagt best plausibele theorie (R+ L=J) zou Daenerys de tante van Jon zijn. Dus, zelfs als Jon gewoon weer tot leven wordt gewekt, het lijkt me niet al te waarschijnlijk dat dit gebeurt . spoiler voor wie boeken nog wil lezen: @Wat betreft mama Stark: in de boeken komt ze wel terug, maar niet bepaald op een feel-good manier
@Ik ben blij dat het niet in de serie zit, ik was toch even bang dat Jon op dezelfde manier zou terug komen.
Inmiddels heb ik zojuist de 8e aflevering van seizoen 4 gezien en we zitten er nu ook helemaal in hoor! Wat een vette serie zeg, met flink wat gore, i love it! 😁
Ik denk juist dat dat juist precies is wat er gaat gebeuren! Melissandre gaat hem vast weer tot leven wekken net zoals Thoros het in het boek met Catlin Stark /Lady Stonehart deed. Hopelijk is het verschil alleen dat het wat sneller na zn dood gebeurt en hij er daarom iets minder ongezellig uit hoeft te zien als zn stiefmoeder . Ik zou het echt zonde vinden als zo'n mooie man ineens in een halve zombie verandert .
Ik vermoed weer ergens in april 2016. Ik heb ergens nog nergens gelezen dat dit 100% vast staat, maar tot nu toe komen in april steeds de nieuwe seizoenen uit.
Binnen 5 weken 5 seizoenen gekeken, wat een serie! En wat een beroerd einde zeg!! 😢 Nog maar 6 maanden wachten...😰
Ja, in april komt het nieuwe seizoen. Staat op IMDB. Alleen nog geen exacte datum. Game of Thrones (TV Series 2011
Volgens mij is dat nog niet zeker hoor, tenminste, op hbo staat nog niks meer dan 'spring 2016' en ongeveer 186 dagen... (HBO Schedule 2015 | Season Premiere & Air Dates for all HBO Series). Maar dat neemt niet weg dat je vast gelijk zal hebben, de andere seizoenen kwamen volgens mij ook allemaal in april uit
Deze spoilers gaan over episode 9 van seizoen 6: Spoilers Mensen hebben blijkbaar hun mond voorbij gepraat over wat ze gezien hebben op de set. En voor de lezers van de boeken, ook voor jullie zijn dit spoilers .