Ik kon me niet inhouden . Dat een dusdanige battle eraan zat te komen, daar ging ik eigenlijk al wel vanuit. Ik zou het wel heel erg vinden als Sansa het niet zou overleven. Na alles wat zij heeft meegemaakt verdient ze wat mij betreft een happy end of in ieder geval een tijdelijke happy periode. Ben wel heel benieuwd!!
In het boek... kneust Jeyne haar enkel, toch? Maar daar vallen Theon en Jeyne in de handen van Stannis, dus dan zijn ze in ieder geval het kasteel ontvlucht. (In het boek is Jeyne getrouwd met Ramsay en niet Sansa) Hoofdstuk uit boek
Ja, ze zijn inmiddels zover afgeweken van het boek dat het boek niet zo heel veel voorspellende waarde meer heeft. Maar in die artikelen stond dat Ramsay tijdens de battle twee personen verbrandt en er werd gespeculeerd dat dit Sansa en Theon zouden zijn. Maar goed, ik las ergens anders ook al dat de acteur die Theon speelt gespot is met de actrice die zn zus speelt op de locatie die gebruikt wordt voor de Iron Islands. Dus als die betekent dat Theon echt ontsnapt dan geldt dat hopelijk ook voor Sansa! Jammer dat we nog zo lang moeten wachten!
Dat denk ik ook hoor. Maar omdat Jeyne weer gepakt voor door Ramsay in het boek en Sansa gezien is op de set van de battle waar Ramsay ook is, zou ze best wel weer gepakt kunnen zijn.
Zullen we gewoon een S6 topic aanmaken? Goed dat jullie in een ander kleurtje schrijven, trouwens. Ik was begonnen met lezen op die link, maar ben gestopt nadat ik las door wie de twee legers geleid zouden worden. Vond ik spoiler genoeg.
Wij gaan hiervoor inderdaad HBO aanschaffen...net als netflix kun je dat ook al overal bekijken... Na het seinzoen zeggen we het dan waarschijnlijk weer op. Ik heb speciaal gisteren even gebeld naar Ziggo... HBO releases 3 new Game of Thrones season 6 clips! | Watchers on the Wall | A Game of Thrones Community for Breaking News, Casting, and Commentary
Ja, denk dat wij het ook een seizoen gaan doen, HBO... Heb er zo'n zin in! Volgende week gaan we nog even wat vorige seizoen terugkijken om er weer even in te komen
Ik heb een maand geleden toen man toch 2 weken in het buitenland zat, om die reden seizoen 5 al nogmaals gekeken. Maar wat duurt het dan lang voordat seizoen 6 start...