Noh zag het helemaal niet aankomen Heb totaal geen idee waar het verhaal van Arya naartoe gaat, maar nu Sansa vrij is hoop ik dat ze herenigd worden en dat ze die jongste broer vinden.
Arya wordt gewoon een badass assassin, zoals haar leraar. Sansa wordt lady of Winterfell. Ik denk dat Ramsey voor haar ogen, op haar commando, zal sterven. Jon... sja... is nog maar even wachten of hij nog zichzelf is zeg maar. Ik hoop dat Melissandre gelijk heeft. Dat hij Winterfell gaat terug nemen. Bran gaat denken ik zijn eigen weg. Die scène van Tyrion en de draken was gaaf. Het tempo in deze aflevering was wel langzamer, maar ik vond hem sterker dan vorige week. Ik vraag me af wanneer ze Jaime gaan oppakken. Die is natuurlijk net zo schuldig als Cersei.
Hmm... dat zie ik zo niet echt gebeuren, maar als r+l=j, dan zou ik hem eerder op een draak zien. Toch?
Ik kom hier ook bij kletsen. Ik had gisteren nog niet verwacht dat jon snow terug zou komen. Maar ik klaag niet😄. Ik denk dat tyrion en jon beide ook targeryan bloed hebben. Bij alle drie zijn de moeders ook bij geboorte overleden. L+R=J en van Tyrion zou Aegon vader kunnen zijn. Daarom denk ik ook dat de drie draken voor Deanerys, Jon en Tyrion zijn bedoeld. Ik denk dat Arya weer haar zicht terug krijgt en ook iemand wordt als Jagen H'Ghar. En dat Sansa over winterfel gaat heersen nadat Jon het heeft ingenomen. Bran wordt denk ik een soort van raadgever en helpt met warg zijn om de draken te temmen.
Oh ik dacht écht dat Jon in de wolf zat! Ik las net ergens precies wat ik over Jon denk nu: "Resurrections are rare; resurrections without a hitch are even rarer." We zullen zien... hopelijk in de komende aflevering al. Zo cool trouwens, dat visioen van Bran dat Hodor kon praten! Ben nu wel benieuwd wat er gebeurd is. De dood van Balon (op de brug) vond ik ook wel leuk. Vervelende oude man. Maar nu kijken wie het nieuwe hoofd van de Greyjoys gaat worden. Ik hoop Yara, maar dat zal wel niet...
Even een blokje om met de hond en dan ga ik kijken op de app Rest van de dag zo druk dus zal vanavond wel te moe zijn anders haha
Ik vind het stom dat ondanks dat de eerste uitzending om 3 uur vanmorgen was, hij pas vanavond op On Demand staat. Vorige week waren mijn man en ik allebei vrij en de kinderen uit logeren. Dus we wilden 's middags al kijken. Kon dus alleen via de computer en het kon niet gestreamed worden.
Ik kijk via de app, weet niet of daar verschil in zit? De app heet HBO GO. Kan je s'nachts al kijken. Bij de eerste aflevering van seizoen 6 namelijk gedaan.
Heb je een hdmi aansluiting op je tv? Dan zou je ook online kunnen streamen op 123movies.to en dan via hdmi kabel op je tv!
Ik denk dat we volgende week wel bevestiging krijgen van L+R=J. Ben benieuwd wat J nu gaat doen. En gaaf dat Arya haar zicht terug heeft.
Had dat zwaardgevecht laten zitten en was die toren in gegaan... Aan de andere kant, dan zouden de grote vragen met betrekking tot Jon Snow misschien ineens beantwoordt zijn, ik kan me voorstellen dat dat een beetje te veel voor de verhaallijn is.
Hm.. beetje suffe aflevering. De opbouw van een nieuw seizoen is soms wat traag, vind ik. Pluspunten vond ik: - Bran die zijn vader zag bij die toren. (L+R=J i hope!) - Arya's scene. - Jon's scenes. Persoonlijk begin ik Daenerys' haar verhaal een beetje saai te vinden. Hopelijk komt daar nog een interessante twist in te zitten! Nu weer een week wachten
Ja dat zou kunnen, maar wel stom, want dan maak je gebruik van een derde partij (weet niet of die legaal/betaald is), terwijl ik speciaal hiervoor een abonnement heb afgesloten. Ik ben nu benieuwd naar de verhaallijn van Bran. En oh my gods arme Rickon! Wat zou er gebeuren? Dat van Arya vond ik lang duren. Kom op, we wisten allemaal dat dit een onderdeel was van haar training, toch? Het kwartje m.b.t. dat water, dat viel wel nu pas.... Mensen komen daar om te sterven. Mensen die dood zijn, hebben hun gezicht niet meer nodig. Door dat water te drinken, sta je je gezicht/identiteit af (of ze dat zelf nou weten, weet ik niet). Alleen als je geen identiteit hebt en je drinkt van dat water, dan krijg je de kracht om een van die andere identiteiten aan te nemen. Als Arya nog Arya was, en niet "the Girl who has no name", dan zou zij die kracht niet krijgen en haad identiteit afstaan. Enige flaw in mijn theorie is, dat we al een scene hebben gezien waarbij Arya bij iemand op de grond steeds het gezicht eraf trok en ook haar gezicht zat daarbij. Of had ze al een keer van het water gedronken? Dat weet ik niet meer.
Vet einde. En jeuj dat Sansa en Jon herenigd zijn! Ik verwacht een grote veldslag tussen Jon en Ramsey. Gave scene ook met dat snotjong van the Vale. Hoe heet ie ook alweer. Deed me denken aan die halfzachte prince George van Blackadder (gespeeld door Hugh Laurie). En dan is Littlefinger natuurlijk de geslepen Blackadder, die hem bespeelt als een marionette.
Echt een super gave aflevering. Zo cool dat jon en sansa herenigd zijn. Ik moest echt even een traantje wegpinjen 😬 Hopenlijk worden ze ook herenigd met Rickon. Ik vond het echt sneu voor Osha. Maar ze was echt te doorzichtig. Ik had petyr bealisch echt niet gemist. Wat een rotzak. Ben wel benieuwd wat hij van plan is Brienne en thormund waren ook super. Dat wordt een leuk stel. Verhaallijnvan deanerys wordt weer spannend. Al met albeste aflevering van seizoen6.