Game of Thrones - Seizoen 6 (met spoilers)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    ik kijk het online op uflix en anders download ik het, ik vind HBO best duur namelijk :p wanneer het op dvd uit is koop ik die wel. Moet seizoen 5 nog kopen. >.<

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.039
    3.864
    113
    Vrouw
    Thuis
    Wat denken jullie, is Sansa zwanger?

Mogelijke toespelingen uit de laatste aflevering:
    - Ze heeft het erover dat ze stil kan voelen wat Ramsey in haar heeft gestopt.
    - Ze verteert het eten in castle Black slecht
    - Ze is bezig nieuwe kleding te maken

3. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Denk het niet. Ik zou het zo interpreteren:
    Ze voelt de haat naar hem (dus: wraak!)
    In castle black is het eten nou niet bepaald goed :)
    Ze was kleding aan het maken voor Jon, die gaf ze later in de aflevering aan hem.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik had die gedachte ook al gehad... Maar wat je nu schrijft had ik niet opgepikt. Ik dacht eigenlijk, dat hij haar zo ruw verkracht heeft, dat zij beneden en van binnen letterlijk kapot is.
    Dat van het eten op castle Black, daar keek ik ook niet echt vanop. Ik dacht eigenlijk meer dat ze met haar gedachtes ergens anders was.
    En dat van de kleding maken... dat associeer ik niet echt met zwanger zijn. Ik denk ook niet dat de scriptschrijvers dat als hint zouden gebruiken.
    Maar nu je die eerste twee dingen naast elkaar zet, i.c.m. mijn eigen gedachte (die ik overigens meteen erna verworpen had)... Mja, zou best wel kunnen!

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    Arya gaat terug! Had ik ook wel zien aankomen.. ze wil geen goede mensen vermoorden. Alleen maar slechte.
    Ik hoop wel dat dat ene meisje er niet in slaagt haar te vermoorden.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Gaat haar denk ik niet lukken, hoewel ze wel heel goed is. Ik ben benieuwd naar hoe Arya haar verslaat. Ik denk wel dat ze dood moet, want anders blijft ze komen. Maar in dat geval ook... Zou Jaqen of iemand anders van de Many-faced men niet achter haar aan komen?
    Lastig....

Sansa gemist deze aflevering!
    En wéér een nieuwe verhaallijn. En de terugkeer van Edmure Tully... Ben benieuwd.

7. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Wat vinden jullie van afl 7? Ik vind Lyanna Mormont nu al leuk :D
    Hoop dat het goed komt met Arya :( Las ergens op facebook dat er een Stark dood zou gaan, maar degene kwam niet met links of zo, iemand enig idee wie?

8. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik denk dat Arya niet dood gaat want Melissandre heeft ooit gezegd tegen Arya dat ze elkaar wel weer gaan zien. Ik denk dat Jaqen H,agar Arya niet dood wil en dat dit een test is waar ze juist voor slaagt.
    Lyanna Mormont was echt top. Ik vind het wel erg jammer dat Sansa hulp van Pinkje gaat vragen. Dat gaat niet goed aflopen ben ik bang.

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.039
    3.864
    113
    Vrouw
    Thuis
    Arya is al sinds haar jonge jaren fan van de strijdlustige prinsessen uit de oude draken verhalen, dus ik denk dat we wel kunnen raden naar wie ze straks toe wil ;).

Theon kent Arya, is toevallig in dezelfde streek, dus die zullen elkaar wel gaan ontmoeten. Kan hij haar ook oplappen.

Komt hem en zijn zus ook goed uit, Arya kent Thyrion, dus kan Thyrion straks bevestigen wie ze zijn aan Daenerys.

10. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Klopt idd, ik las ergens op internet vanmorgen dat Arya wellicht Lady Stoneheart wordt en wat jij zegt dat Melissandre zei dat ze elkaar nog een keer gaan zien. (Ik was dat stukje eerlijk gezegd vergeten haha :p)

Op FB werd idd ook veel gedacht dat Sansa naar Petyr schrijft, ik hoop van niet eigenlijk.

Is er iemand hier die de boeken leest?

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.130
    5.050
    113
    Vrouw
    #91 Robijn89, 7 jun 2016
    Laatst bewerkt: 7 jun 2016
  12. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
  13. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik lees de boeken maar ben pas bij de eerste gedeelte van derde boek.

14. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Hoe leest de boeken? Ik hoor er verschillende dingen over, zit over na te denken een boxset te kopen. Ben er alleen niet over uit welke, wil sowieso die kaart hebben. Weet alleen niet welke boxsets die heeft.

15. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik vind ze heel goed te lezen. Alleen de oorlogen moest ik even twee keer lezen. En alle namen onthouden is soms lastig. Ik heb de gebonden boeken en koop telkens de volgende als ik eentje bijna uit heb gelezen.

16. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Ahh nice, lees je in het Engels of Nederlands?
    Heb gehoord dat de boeken toch best lastig is om te lezen of om er überhaupt in te komen. Kreeg beetje LOTR idee er bij haha XD

17. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

HOLD THE DOOOOOOOORR !!!!

sorry

Anyway, ik heb ook de boeken, maar ben pas bij boek 1. Het is wel leuk om ze te lezen, ik herinner mij dan weer veel van de serie en in de boeken gebeuren soms extra dingen die dan weer situaties of een bepaald gedrag in de serie verklaren.
    Ik lees ze in het Engels overigens.

18. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb de boeken ook gelezen (in het Engels). Vond sommige boeken spannender en gemakkelijker te lezen dan andere, maar over het algemeen vond ik ze niet heel moeilijk.
    De serie wijkt nu wel echt af, maar daar heb ik geen problemen mee. Je moet het als twee verschillende dingen zien. :)
    Ik was wel blij met de terugkeer van The hound. Ik heb altijd al gezegd dat hij nog moest leven. :D

19. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Me too! Ik hoop alleen niet dat hij te soft wordt, en ik hoop ook dat Aya en the Hound weer samenkomen. Ik vond ze een leuk duo. Zij probeert de boel te manipuleren en werkt dat niet, dan slaat the Hound alles kort en klein, haha.

20. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik lees ze in het nederlands. Mijn engels is helaas niet zo goed. Is de spoiler hierboven voor de volgende aflevering? Dan wil ik liever nog niet kijken &#128578;

Deel Deze Pagina