Game of Thrones - Seizoen 6 (met spoilers)

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by SushiLover123, Apr 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

.. en ik ben ontzettend benieuwd naar wat Bran nou allemaal gaat doen. Ik vind hem een verwend pestventje maar blijkbaar heeft hij/ krijgt hij een belangrijke rol.
    Zou de familie Stark uiteindelijk weer samenkomen om de boel over te nemen? Ieder heeft nu natuurlijk zijn/haar ontwikkeling doorgemaakt.
    Aya: Snel, manipulatief, ster in vechten.
    Jon: Leiderschap en visie
    Sansa: Willpower en familietrots
    Bran: Toekomst-kijken of whatever it is.

Het lijkt me een sterke combinatie :)

Wie is jullie favoriete karakter en wie jullie minst? :D

2. ShampooL

Ik bekijk ook geen spoilers. Ik bekijk de episodes en lees zeer langzaam de boeken. Wel kom ik af en toe een theorie tegen en lees die dan. Maar zelden want ik ben bang voor spoilers, haha.

3. Gul83

Gul83 Bekend lid

Apr 22, 2010
    564
    27
    28
    Ik vind dat je dan het verrassings effect mist. Ik had perongeluk gelezen dat de hound terug zou komen. Ik heb er echt van gebaald.

Mijn theorie is dat alle oorlogen eindigt als iedereen over de white walkers hoort. Dan gaan ze met zijn allen tegen de white walkers vechten waarbij de vuur van de drie draken een groot rol gaat spelen. Jon en dany en waarschijnlijk tyrion gaan op de draken rijden en bran gaat drakarys wargen om tegen de walkers te vechten. Ik denk dat de andere twee draken de grootste draak gaan volgen.

4. ShampooL

Da's zonde! Ik zag een plaatje van Aya waar ze weer kon zien. Toen baalde ik ook wel..

Da's een leuke theorie. Ik denk ook dat de Iron Islands, the Starks (+ the wildlings), The Targaryen en een deel van huis Lannister gaan samenwerken tegen de White Walkers.
    Huis Bolton gaat eraan, huis Stannis is al dood natuurlijk, huis Lannister valt uit elkaar denk ik. Onze Carice van Houten (red queen) gaat Jon volgen.
    Huis Tyrell weet ik niet zo van. Die doen een beetje hun eigen ding volgens mij.

En wie missen we dan nog? haha

Die draken heb ik niet zo'n idee over. Ook het samenvoegen van huizen gaat meer gebeuren denk ik. Wellicht dat Daenerys met Jon gaat trouwen en ze zo samen op de Iron troon komen? Hoewel een koningin altijd lager staat dan een koning, en ik denk niet dat onze Dragon Queen daar zo in meegaat? haha

5. Gul83

Gul83 Bekend lid

Apr 22, 2010
    564
    27
    28
    Huis grevjoy is er nog. Die zijn al onderweg naar denearys. Huis Frey gaat er ook aan denk ik. Ik denk dat gendry ook wel terug komt en op de een of andere manier zijn naam baretheon krijgt.
    Ik denk niet dat denearys en Jon gaan trouwen. Als lyanna+reagar=Jon klopt(weer bijna zeker van wel), is denearys zijn tante.

6. ShampooL

Oja! Gendry leeft nog (dat is de bastaart van Robert Baretheon, toch?) .. waar is hij eigenlijk?

Huis Greyjoy is Iron Islands. Ik vergeet die naam altijd, haha.
    Huis Frey begrijp ik niet helemaal. Ja, de red wedding, maar daarna hoor je er niet heel veel over. Net als huis Tully.

En in GoT trouwt en vrijt iedereen met elkaar. Lannisters, en natuurlijk Targaryens die al generaties met elkaar trouwen. Het zou mij niets verbazen als Jon en mevr draak met elkaar trouwen en er daarna (pas) achterkomen dat ze familie zijn XD

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Hahaha! Bij Lyanna Mormont zei ik letterlijk tegen mijn man: "Dafuck?!".... "Seriously, Dafuck?!?!" :D:D:D

Arya: Dom dom dom dom dom dom DOM meisje... Kom op zeg! Had ze toch wel kunnen bedenken? Ik zag dat oude vrouwtje aankomen en wist meteen dat het foute boel was.

Meh... Melissandre had zich ook vergist in Stannis ;)
    Kan. Ik denk zelf van niet. Maar zou haast wel moeten, want anders blijven ze achter haar aan komen en zij kan Jaqen echt niet aan... Ik denk eerder dat ze nu denken dat ze dood is of zo.

Ik denk dat ze straks in de armen van die actrice loopt en dat die haar opneemt.
    Hmmm.... ik weet het niet... Hij is niet echt evil an sich. Alleen een egoïst. Hij doet wat het beste is voor hem zelf. Daar moet hij wel voorzichtig mee zijn, want hij mag anderen niet tegen zich in het harnas jagen, want dan kan hij ze later niet meer gebruiken voor eigen gewin. Of erger.... Dus ik ben er niet van overtuigd dat hij slechte bedoelingen heeft m.b.t. Sansa.

De Hound: Leuk dat hij weer terug is. Ik wist wel, toen Arya hem voor dood achter liet, dat we hem terug zouden zien! Ik vond die leider van zijn kamp rete-vervelend. Was alleen maar een beetje popi-jopi aan het doen. De rest keihard werken en hij brengt iemand een slokje water, geeft een schouderklopje, vertelt pacifistische verhaaltjes. Man, was vervelend en was blij dat het geen blijvend personage was. :D
    Ja! Dat zou gaaf zijn!
    Ja vind ik ook!
    Vergeen Rickon niet. Of zou hij doodgaan de volgende aflevering? Heeft wel de grootste kans, in handen van Ramsey. ;)
    Was Arya, maar ik ben nu erg benieuwd naar Sansa. Minste? Weet niet... Uit wie kan ik kiezen? :) Dat hele huis Frey doet me niet zoveel.

Ik ben ook benieuwd waar Gendry is.

8. ShampooL

Eens betreft die leider van die hippie community. Erg irritante man, haha.
    En oja, Rickon. Die hebben we sinds seizoen 2 niet meer gezien of zo. Misschien is hij ook hergeprogrammeerd en is hij nu ook in en in evil ?

Mijn favoriete karakters zijn denk ik Tyrion Lannister en Cersei Lannister. Ik vindt hen zeer interessant en zeer boeiend. Mijn minst favoriete .. eh.. eigenlijk zo'n beetje iedereen, haha.
    Ik ben voor iedereen en tegelijkertijd tegen iedereen, haha.

Als Jaqen H,agar daadwerkelijk denkt dat Arya dood is, dan is 'ie dommer dan ik dacht, lol. Classic movie move: iemand moeten vermoorden en dan niet checken of ze echt dood zijn. Zucht.

9. Kerstster

Kerstster Actief lid

Nov 1, 2015
    261
    31
    28
    Female
    Silvermoon City
    Ik denk dat Arya wist wat er gebeurde, dat dit gewoon fake is of zo? of dat het Arya helemaal niet is maar die kerel die zich voor doet als Arya? bijv. Ze weet dat the Waif en die andere vent van uiterlijk kunnen veranderen en dat ze achter haar aan gaan. Waar was needle? ze heeft die weer tevoorschijn gehaald maar niet bij zich.

Ze liep in de straten rond alsof ze een toerist was of zo, staat vervolgens stil bij een brug (makkelijk ontsnapping poging) en word aangesproken door een oud dametje, waarvan zij dat gezicht al eens gezien hebt in die hal met al die gezichten erin.

Ik denk dat er meer gaande :p Het klopt niet helemaal haha
    Er zijn aantal theorieën op fb betreft de aanval op Arya, wat ik net noemde was er een paar van. Ben dus erg benieuwd wat er gaat gebeuren.

En Rickon, ik vrees het ergste voor hem. :( Klote Ramsey, hij mij van mij dood.

10. ShampooL

ohhh, dat is een super goeie theorie!!

Die Ramsey is echt een vies ventje inderdaad. Brr.. ik krijg echt de rillingen van hem elke keer als hij in beeld komt!

11. Kerstster

Kerstster Actief lid

Nov 1, 2015
    261
    31
    28
    Female
    Silvermoon City
    Terwijl de acteur in Misfits juist weer leuk is haha XD Hoop dat Ramsey de meest pijnlijke dood gaat krijgen.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Misfits is leuk :D

Oja... Tyrion is samen met Arya mijn favo.

13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,130
    5,050
    113
    Female
    Mijn favorieten zijn Daenerys, Jon en Tyrion.
    En begin Sansa ook steeds leuker te vinden!

14. Averna

Averna Bekend lid

Jan 15, 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb niet echt favorieten. Het mooie van de serie (en de boeken nog meer) is juist voor mij dat er maar weinig karakters echt puur goed of slecht zijn! Alleen Ramsay.. die is gewoon super vervelend!

Ik ben wel benieuwd naar Arya. Ik verwacht dat ze het wel overleefd. Ooit hoop ik de Straks weer samen te zien!

15. Kerstster

Kerstster Actief lid

Nov 1, 2015
    261
    31
    28
    Female
    Silvermoon City
    Tyrion sowieso bij mij haha Arya vind ik ook wel leuk. Minst leukste, Ramsey, en uiteraard Joffrey, blij dat hij dood is haha.

The Hound vind ik ook wel interessanter worden eigenlijk. Vond het wel leuk toen hij samen met Arya was.

16. Kerstster

Kerstster Actief lid

Nov 1, 2015
    261
    31
    28
    Female
    Silvermoon City
    Even offtopic,
    Misfits gaat niet meer verder toch? heeft 5 seizoenen of komt er nog wat van uit? weet jij dat?

17. Gul83

Gul83 Bekend lid

Apr 22, 2010
    564
    27
    28
    Ik las een theorie dat Arya en de waif beide Arya zijn. Dat ze soort van zichzelf train en no one te worden en dat ze uiteindelijk aan jaqen vraagt om haar innerlijke zelf te doden zodat ze echt een no one wordt.

18. Kerstster

Kerstster Actief lid

Nov 1, 2015
    261
    31
    28
    Female
    Silvermoon City
  19. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,801
    113
    Kraamverzorgende
    Lijkt me erg sterk daar zij gewoon als broer en zus zijn opgegroeid. Alhoewel dat compleet niks zegt in GoT ;)

20. Trirani

Trirani Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,294
    1,130
    113
    Female
    Waar ik ben
    Iemand al de nieuwe gezien?
    Ik proef weer een nare, choquerende gebeurtenis in de lucht... Ik hou nog even voor me wat/wie. Aflevering 9 van het seizoen is ook vaak de aflevering waar iets echt mis gaat. Volgende week.

Share This Page