Ik verstond ook dat ze het over haar vader had. Ik dacht dat ze misschien niet wist dat haar vader dood was omdat ze in de toren vast zat. Ned wilde haar misschien niet nog meer pijn doen. Ik dacht ook dat Reagar misschien helemaal niet de vader is van Jon maar van Robert. Zou het niet kunnen dat ze niet wilde dat vader zou weten dat ze voor het huwelijk al zwanger was geraakt. Jon heeft ook een donkere bos haar met krullen.
Nieuw seizoen Game of Thrones definitief opgeschoven naar zomer 2017 De Amerikaanse betaalzender HBO heeft bevestigd dat het zevende seizoen van de populaire serie Game of Thrones later dan gebruikelijk in première gaat. De eerste aflevering verschijnt in de zomer. Tevens bestaat het nieuwe seizoen uit zeven afleveringen, meldt The Hollywood Reporter. De afgelopen seizoenen telden ieder tien uitzendingen. Het productieteam gaat de komende maanden in Noord-Ierland, Spanje en IJsland de nieuwe reeks afleveringen opnemen. "Het lijkt ons logischer om later te beginnen met de productie van het nieuwe seizoen, omdat we de winter ingaan", laat programmadirecteur Casey Bloys weten. Bron: nu.nl en langer wachten en 3 afleveringen minder