Game of Thrones seizoen 7

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 3 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Aflevering staat er al op!

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Was weer een steengoede aflevering!

3. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Super aflevering!! Mogen van ons wel langer die afleveringen :D

4. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Woei! Die ontmoeting tussen Jon en Dany, daar heb ik lang op gewacht.

Mooie aflevering.

Ook de laatste scène met Jaime en Onella. Gewoon een goede aflevering!

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Echt weer een super aflevering!!! Echt jammer als het weer afgelopen is. Een uur is veel te kort. Ben er helemaal van onder de indruk, wat een top serie!

6. fafa

fafa Niet meer actief

Spoiler:
    Hmmm... Beetje dom van Jaime om zo weg te wandelen. Als ik Olenna was, stak ik nog even stiekem een vinger in mn keel.
    Meestal als we iemand niet daadwerkelijk zien sterven, leeft ie nog.
    Zou het, zou het?

cowgirl80 vindt dit leuk.
  7. Msee

Msee Niet meer actief

Ben voor team Jon, maar af en toe... Héérlijk als de Lannisters een overwinning hebben, die muziek is zó mooi!

Raket78 vindt dit leuk.
  8. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Waarom zou ze dat doen..?
    Haar thuis is haar ontnomen, overal Lannister soldaten, ze heeft niks meer, geen bezit, geen kleinkinderen, ze is oud en heeft nu niks meer om voor te leven of aan te bieden en ze heeft zojuist de meest vriendelijke manier van doodgaan aangeboden gekregen. Ze moet wel heel bang zijn voor doodgaan wil ze zo'n domme beslissing maken. En wat denk je dat er daarna dan gebeurt.. Zo is Olenna echt niet, ze is badass. In haar laatste seconden openbaart ze nog even dat zij achter de moord op Joffrey zat, puur om Cercei nog een laatste trap te geven. Het is voor Olenna de beste afsluiter na zo'n tragisch verloop.

Raket78 vindt dit leuk.
  9. fafa

fafa Niet meer actief

Waarom?
    Zodat wij nog een paar afleveringen van haar kunnen genieten natuurlijk :D

10. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Hahaha, dat is een goed antwoord!

11. fafa

fafa Niet meer actief

Ik weet wel dat je gelijk hebt. Maar ik vond haar één van de tofste karakters. Dus ik hoopte stiekem dat er nog een plottwist aan zat. :cry:

Maar dat is natuurlijk hopen tegen beter weten in: alle losse eindjes worden nu afgeknipt.
    Ondanks dat ze veel filmwetten breken in deze serie, volgt het toch wel een bepaald stramien ;)

12. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Dat vind ik nou het mooie aan GoT. Net als je denkt dat het gedaan is met de Lanisterrs vechten ze weer terug. Het kan weer alle kanten op, de vraag is of het de laatste stuiptrekking is of dat we weer een plottwist gaan krijgen.

Maar ik heb ook het idee dat het allemaal wel in een stroomversnelling komt nu. Ben benieuwd.

Wat ik het mooie vind, is dat je naast de hoofdverhalen veel zijverhalen hebt, bijvoorbeeld Litte Finger en Sansa (wat wil hij nu?), Theon, Bran met zijn visioenen, enzovoorts. Zal het allemaal aan het einde bij elkaar komen?

13. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Valar morghulis!!

Raket78 en fafa vinden dit leuk.
  14. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    #114 Raket78, 6 aug 2017
    Laatst bewerkt: 6 aug 2017
    Olenna... Ze was één van mijn favoriete personages. Ik zal haar missen. Maar helemaal onverwacht komt dit niet. De Queen of Thorns bleef haar bijnaam trouw tot het laatste moment. Jaime weet volgens mij ook niet meer goed waar hij staat.

De Lannisters komen keihard terug en hebben het goud van de Tyrells om de bank mee terug te betalen. Ik denk echter dat ze op de terugweg naar King's Landing de draken van Denaerys tegen gaan komen.

Hopelijk kan Arya de komende aflevering eindelijk haar broer en zus weer in de armen sluiten.

Ik ben benieuwd waar de verhaallijn van Sam naartoe gaat. Ook hij behoort tot mijn favorieten.

15. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik... euh... wauw... echt dit vind ik zeker wel een top 3 waardige aflevering! We hebben met een lekkere bak "popcorn" gekeken toen die net online was gekomen. Ben nu nog nieuwsgieriger naar volgende week!!

16. fafa

fafa Niet meer actief

Ik ben vooral benieuwd wat "popcorn" tussen aanhalingstekens is :D

En die kinderen van mij moeten gaan slapuuuuuuuuuhn! :confused: Dan kan ik ook kijken.
    Echt zo niet handig dat ze dit midden in de zomervakantie uitzenden :roflmao:

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hij staat al sinds half 7 op Ziggo!

18. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wow! Echt wow! Hele gave aflevering. Is het al volgende week maandag?!?

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Wauw. Wat een super gave aflevering, en wat moeilijk om nu een week te moeten wachten.

20. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Waaah ik vond deze aflevering echt geweldig <3.
    Ik zat echt een uur op het puntje van mijn stoel met een hoop borderline emoties, hahaha

Deel Deze Pagina