Game of Thrones

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Pluizje, Sep 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Wij zijn er enorm aan verslingerd! Wij downloadende elke nieuwe aflevering de volgende dag als die uitgezonden was in Amerika, nu dus wachten op 3!

2. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Ha dat doen 2 collega's van me ook, kijk ik ze lief aan en mag ik er ook van meegenieten :D
    @natasja ik vond het juist erg prettig dat ze heel dicht bij de boeken blijven (ok op een klein deel dat ik niet wil spoilen na)

3. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    2,951
    0
    36
    Veluwe
    Inderdaad ja. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik seizoen twee nog maar half heb gezien. En tot dit punt nog niet echt grote veranderingen. Vind het alleen raar dat ze de naam van Asha hebben veranderd :( :(

Ik ben zelf ook gek van de serie van Terry Goodkind - The Sword of truth (NL = De wetten van de magie). Daar hebben ze ook een serie van gemaakt; Legend of the Seeker. Maar daar zag je in de trailer al dat ze een iets hadden veranderd wat juist heel erg belangrijk was voor het plot na 11 boeken. En zo waren nog veel meer dingen veranderd las ik al :x
    Ik was zwaar teleurgesteld en vreesde eigenlijk hetzelfde voor deze serie. Dus ben tot nu erg positief...!!

4. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Hmm ik dacht dat er geen lekkerdere man was dan Joaquim Phoenix maar degene die John Snow speelt is denk ik toch lekkerder. Wow. Jammer dat je niet alle afleveringen kunt zien tenzij je ze op dvd koopt.

5. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    Adriana I KNOW RIGHT :D :D
    Hier mooi plaatje omdat het kan

prrrrrrrrr

Share This Page