ookal weer ep 1 en 2 gekeken, wel jammer dat het nu weer telkens een week wachten is, maar tot nogtoe altijd wel de moeite waard! ben sinds vorig week ook dat facebook spel gaan doen... erg verslavend
Dat word een latertje voor mij vandaag ik kan pas na 22.00 terug kijken ivm werk grrrr houden ze dan geen rekening met game of thrones pfff
Ondanks dat ik bijzonder weinig sympathie voor jaimy lainister heb, dat einde heftig zeg. Hadden beiden zo iets van:!!!
Ieehhh ja! Bah, ik had al zo'n vermoeden (dat van zijn hand, probeer niet te spoilleren!), dus ik keek al even niet! Wel een mooie aflevering verder! Liefs,
over paar dagen weer een episode! wel balen dat de Game of Thrones pagina op maandag ochtend al met spoilers begint te spammen, terwijl nederland t dan nog niet kan zien -.-'... dat ze ff een paar uur (of 15) wachten tot wij het iig hebben kunnen zien!
Ik vind het ook jammer om van te voren hier al te lezen wat ik kan verwachten. 6 miljoen per aflevering...poeh, dat is niet niks!
hmm moet zeggen dat ik de eerste paar afleveringen een beetje tam vond. Niet de hoeveelheid sexscenes en schokkend zinloos geweld uit de eerste seizoenen, jammer Maar de aflevering met de draken (nr 4?) vond ik wel weer erg de moeite waard. Hoewel je het wel een beetje aan zag komen
Ik ga er vanavond heerlijk voor zitten!! Chippie d'r bij rosetje en ff hopen dat het nu wel lekker gewelddadig word
Het word alweer spannender heeft even geduurd maar ooo k zat op t puntje van de bank bij de muur toen ze 'vielen'
Ik ben ook begonnen met kijken, mijn schoonbroer dwong me het te kijken Ik vind het wel een leuke serie, maar al die seks scenes.. beetje overbodig! Serieus, ik vind seks niet erg hoor, maar dit is echt too much! :/ Ik hoop trouwens wel dat die Joffrey en zijn moeder dood gaan, man wat zijn die irritant zeg! ze hebben beide zoeen rot kop haha en die Sansa is ook schijt irritant Maar die Imp vind ik wel vet leuk!
Haha, ach ik kijk langs die sexscenes, deed ik ook al gauw zat bij true blood. straks ff de nieuwe episode zoeken! Kan ik vanavond weer met lief op de bank kijken
Voor de fans; Komend (zondag en maandag) en volgend weekend (3 dagen) is er een tentoonstelling van GoT met kostuums, replica's en andere leuke feitjes in de Posthoorn kerk in Amsterdam. Toegang is gratis.