Game of Thrones

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Momof3, Apr 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Ik zou heel erg graag zijn gegaan, maar vanaf hier kan ik het nu even niet bekostigen.. *de reis* :(

Liefs,

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Zijn er ook meiden / heren hier die de boeken gelezen hebben? En kijken zij net zo "uit" naar de bruiloft bij de Freys? Ik ga hier niet zitten spoileren hoor, maar dat was hét moment dat ik het boek echt even door de kamer heb gegooid! :$

Ik denk dat hij over één of twee afleveringen te zien is. Ben toch zó benieuwd hoe dat in beeld gebracht gaat worden!

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Mijn man leest de boeken maar die moet zwijgen ik wil niks horen ik wil het alleen zien op beeld met een lekker dekentje en een flinke bak popcorn voor me neus:) weet jij trouwens waarom t volgende week niet word uitgezonden op hbo?

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hmmmm, kan ik me wel voorstellen. Het verhaal is zó complex dat ik er echt bewondering voor heb hoe het in beeld gebracht wordt. Want, immers: hoe maak je van zo'n gedetailleerd verhaal een goed te volgen serie...?

Ik zal ff googlen... Moment :)

/edit: dit kon ik vinden:
    of
    .
    Bron.

Denk dus één van deze twee redenen... Wel balen trouwens, want ik zat er reikhalzend naar uit te kijken :$

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    ik ben afgelopen maandag erheen geweest, meer als uur buiten gewacht, om kwartiertje rond te snuffelen, als je gaat, ga eerst rondkijken, en dan pas in de rij voor de iron throne, als je daarmee op de foto wilt, je mag dan in de rij blijven staan daarvoor. genoeg mafketels die meteen naar de rij renden in plaats van eerst even rustig rondkijken. vraag me af of ze daarna nogmaals in de rij buiten zijn gaan staan om de kleding en items te bekijken... XD

6. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Jaaaaa, de red wedding5 ;). Kan h6aast niet anders dan dat dit de laatste aflevering5 van h6et seizien wordt. Wel jammer dat h6et seizoen altijd maar zo kort is. Nog5 twee aflevering5en en dan moeten we weer h6eel lang5 wach6ten. :(

(sorry voor typos, keyboard doet raar)

7. Within

Within Niet meer actief

Inderdaad! heb eerst rondgekeken en toen ze omriep "nog 5 minuten" zijn we in de rij gaan staan.

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Oh das wel gaaf die tentoonstelling.
    Zou er wel heen willen maar ja goed.. heb het druk zat hahahaha

Iik ben pas bij pagina 111 van boek 1 dus nog laaaaaaannggg niet up to speed

9. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Iemand aflevering 9 al gezien? Voor degene die nog niet weten wat er gaat gebeuren zal ik niets zeggen, maar het was me wel een aflevering! Ik wist wat er ging gebeuren, maar toch... Wat vonden jullie ervan?

10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Bah bah bah leuke bruiloft

11. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ja, erg he! :( Kende je het verhaal al of kwam het als een donderslag bij heldere hemel voor je? Ik ben wel benieuwd hoe het was voor de meiden die het verhaal nog niet kenden, die zullen wel even van hun stoel/bank afgevallen zijn of iets door de kamer hebben gegooid ;).

12. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Ik dacht eigenlijk dat alleen die vrouw van robb werd afgeslacht zo voor zijn ogen... Maar helaas de hele familie werd even uitgeroeid

13. imp

imp Bekend lid

Nov 16, 2012
    712
    22
    18
    Crisis....dat was schrikken...

14. Papaver

Papaver Niet meer actief

Wow wat een aflevering! Moet er even van bijkomen....

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Hier 2 maanden gratis hbo, leuke aanbieding, via on demand helemaal bij, zat ook vol spanning op de stoel vanavond... Ik zat echt neeeh neeh neeeh van rob zijn bruid had ik verwacht, was een beetje te voorspellen.. Maar zo.. Neeh, vind zo sneu voor areya zo dichtbij..

Nog 1 afl. En dan s het lang wachten pfff dan eerst maar rome of the borgias kijken..

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    De trailer van afl 10 laat ook niet veel los... Een week geduld moeten hebben

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Pff was echt even een wtf momentje!! :(

18. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Is volgende week alweer de laatste??? Pff fan weer ruim half kaar wachten zeker

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik schrok ook van deze aflevering, de Starks zo geslacht. Aan het sfeertje voelde ik wel dat er wat te gebeuren stond. En z'n mooiste dochter, dat was te mooi om waar te zijn.

20. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Meijke: Die blijven gewoon getrouwd gok ik? (Hij leeft nog)

Share This Page