Game of Thrones

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Momof3, 4 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Ik ben echt blij dat ik het een en ander al van wikipedia had gelezen over de characters, ik weet al wie er dood gaan, juist zodat de 'klap' niet zo hard aankomt.
    Ik moet alf 8 en 9 ook nog zien, ik wacht daarmee tot 10 uit is dan kijk ze alle 3 in een avond af :)

2. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Oooh ik moet afl.9 nog zien.. ik durf niet meer. Zag net al een filmpje op fb langskomen met hoe mensen reageren..:$

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Gezellig aflevering (not)
    Wij zaten ff vol verbazing te kijken zeg.. jeetje.

4. Within

Within Niet meer actief

Nu snap ik waarom het de "red wedding" heet... lekker gezellig! Maar ergens zag je ook wel iets aankomen.. ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat..

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik vond het wel heel mooi gedaan met die muziek erachter en de dreiging toen de deuren ineens dicht ging. Arme Arya, ze was zo dichtbij. Nu nog maar een aflevering inderdaad en dan weer heel lang wachten :(. Jammer dat er maar zo weinig afleveringen in een seizoen zitten. Weet iemand toevallig wanneer seizoen 4 uitgezonden gaat worden?

6. Within

Within Niet meer actief

Volgend jaar april pas...

7. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Echt!! Moeten we zolang wachten:(

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ah, bah. Dat duurt nog zo lang :( Maar aan de andere kant, de tv makers gaan wel heel snel en als ze zo door zouden gaan halen George R.R. Martin nog in, haha.

Wie hier viel het trouwens op dat het nummer dat vlak voor het eind gespeeld werd (toen Catelyn zo verschrikt op keek naar de band) the Rains of Castamere was (nummber van House Lannister). Dit was zo subtiel dat de niet-boek lezers dit misschien ontgaan is.

9. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Nou heb net de aflevering gezien. Vreselijk zeg. Mijn man is er nu helemaal zat van en wil niet meer verder kijken:$

10. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    o mijn god!
    ja was echt schrikken zeg!! ik zag m niet aankomen (boek niet gelezen).
    Dat maakt Arya en de rest nu echt wezen. Buhhhh maarja je merkte al dat die koning niet zo happy was.

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik dacht al er is iets met het nummer... Ze keek zo, deuren dicht, ik dacht dat klopt niet, maar nee heb de boeken niet gelezen ben het nog wel van plan... Vl had de afl. Nog niet gezien en die is normaal echt nuchter en had nu echt zoiets van ahhhh nee toch....
    Ik kan trouwens de hond niet peilen... Hij doet me verbazen eigenlijk..

Seizoen 4 pfff ze zijn toch nog niet eens begonnen met filmen of heb ik t mis??

12. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ze gaan nu eerst boek drie deel twee verfilmen, dit was boek drie deel 1 en daarna komt vier. Vijf is die nog aan het schrijven

13. Thymra x Xi

Ik zag trouwens op Bol.com de engelse boekenbox voor 50 euro of zo, dan heb je 5 delen :D

bol.com | Game of Thrones 5-Copy Boxed Set, George R R Martin | Boeken

Nederlandse boeken weet ik niet, ik zag het eerste deel bij boekenvoordeel voor 15 euro liggen (film cover)

Ik wil zelf de engelse boeken lezen, dus voor de meiden die geintereseerd zijn, Bol heeft ze. ;)

14. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Bol.com mag eerst eens snel mijn andere boeken leveren... Voor 2e maal uitgesteld

Ja, ergens voelde je die gebeurtenissen aankomen, maar toch waren we enigszins geschrokken. En hoezo heeft dit seizoen maar 10 episodes! Normaal toch 12?

15. Thymra x Xi

12/13 idd, dat vind ik ook zo raar.
    Wel vervelend dat Bol je bestelling hebt uitgesteld :( zeker als je er op zit te wachten :O

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Helaas hebben alle seizoenen maar 10 aflevering, de eerste twee ook. Er zijn nog wel wat extra's zoals interviews en specials, maar geen afleveringen. Is te duur denk ik ;)...

@Fidel: haha, ja nu zit de Hond weer met Arya opgescheept ;). Ik vind de interactie tussen die twee wel leuk gedaan in de serie. Beiden hele goede acteurs.

@Suzzert: Volgens mij zijn ze al een heel end op weg met seizoen 4 (inderdaad boek 3, deel 2). Boek 5 is trws ook al te krijgen hoor. Martin is nu met boek 6 bezig. Boek 4 en 5 gaan over dezelfde periode en worden wsl drie seizoenen in de serie. Dus hij heeft nog wel even (4 seizoenen...), maar moet er zeker niet zo lang over doen als met zn andere boeken :p.

17. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Dat had ik net zo, ik wist dus al wel wat er ging komen, maar wow wat een afgrijselijk moment, met die deuren, de muziek en 'die arm'.

Ga de muziek toch eens opzoeken, vind het prachtige, filmische muziek. :)

Pfff.. heb er nog wel lang over na moeten denken...

Liefs,

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Zijn er eigenlijk ook de orginele boeken int nl te krijgen dus hiet filmcover ?

19. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    @nana je hebt gelijk! Deel zes is die mee bezig. Ik dacht alleen dat the red wedding in boek 3 deel 1 voor kwam? Ik heb ze lang geleden gelezen. Dus vandaar dat ik mij vergissen kan

@fidel, misschien bij de boekhandel? Ik heb de mijne al een paar jaar geleden gekocht

20. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Ik heb net gisteren boek 3 deel 1 uitgelezen en the red wedding moet nog komen... :)

Deel Deze Pagina