We zijn bij afl. 5 nu. Wie vinden jullie eigenlijk het leukst? Ik vind dat drakenmeisje zooo gaaf! Vooral als ze aan het onderhandelen is over de slaven. Maar ik vind de verhaallijnen etc. nu wel te groot worden. Ik moet bekennen dat ik het moeilijk te volgen vind nu.
Ik vind khalisi, Arya en de imp de tofste personages en ook een interessant verhaallijn hebben. Maar Bran zijn verhaal vind ik ook interessant!
Khaleesi is dat drakenmeisje toch? Tyrion is geniaal! Ik vind Arya tot nu toe weinig toevoegen denk ik. Ik hoop zo dat ze dat vervelende blonde jochie van de troon af krijgen! Elke keer als ik hem zie denk ik dat het het broertje van Malfoy (Harry Potter) is
ik vond de Khal Drogo het leukst maar die is helaas in het eerste seizoen al gesneuveld.. wat had die man een uitstraling en lichaam.. hahahaha! nu zit ik in team Daenerys Targaryen, de Khaleesi
Ik vind (nu nog) de verhaallijnen van Tyrion en Daenerys het leukste Verderop in de boeken vind ik die van Arya, Jon Connington en Aegon en de prinsessen uit Dorne ook erg leuk
Jup ik vind Daenerys ook het leukst.. Khal drogo ook.. heerlijk om op te kwijlen ergste hekel.... JOFFREY wat ellendig rotjoch