hoi meiden graag zou ik wat willen voorleggen bij jullie ik moet als het goed is 22 januari me ongi krijgen(wat ik niet hoop) nou ben ik sinds vorige week misselijk,duizelig ben bij de huisarts geweest en nou is me bloeddruk te laag (had ik bij beide zwangerschappen ook) sinds vrijdag verlies ik ook wit slijm en sinds gisteren zijn me borsten zo gevoelig dat ik nog geen eens een bh kan dragen. herkent iemand van jullie dit en zou het een voorteken kunnen zijn van een zwangerschap. wou 21 januari gaan testen alvast bedankt monique (alias poeipoei)
Hoi meid! Denk dat je toch echt nog ff moet w88! Het is nog tevroeg om er wat van te zeggen! Zit in hetzelfde schuitje en voel ook vanalles! Maar ik weet uit ervaring dat me lichaam me goed voor de gek kan houden, dus.... Ik heb een rare misselijkmakende pijn boven me navel en gezwollen pijnlijke borsten. Duim voor jou....en ook voor mezelf en voor alle anderen meiden die zwanger proberen te worden. Suc6! Groetjes Marjo
hoi marjo dank je wel voor je snelle antwoord ja ik ga ook wachten wil pas 21 januari testen zie aan je banner dat jij hetzelfde heb als ik ook over 6 dagen testen ik duim voor jou op een vette positieve test meis groetjes monique
@ Monique: Ja we gaan gelijk! Haha.... Hoop dat we allebei POSITIEF mogen testen! (Maar ga er gevoelsmatig voor mezelf niet van uit; Bescherming snappie....) Duim voor je! Suc6! Groetjes Marjo
Hier nog eentje....zucht. Al meer dan een week last van enorm gevoelige borsten (aan de zijkant) en tepels. Het is wel een komen en gaan van die gevoeligheid (ook zo lekker ja....). En gisteravond ineens last van misselijkheid maar ook weer geen ziek gevoel. Heel raar. En al een week buikkrampen. Die lijken een beetje op de ongikrampen die ik had toen ik mijn Mirena nog had. Af en toe een beetje met steken. Ik had de vorige maand een cyclus van 22 dagen, maar weet dus niet of dat blijvend is, omdat dit pas de tweede maand is. Heel spannend dus allemaal. Voor jullie ook. Wat kunnen de dagen dan lang duren he... Liefs, Elisabeth
elisabeth ook ik duim hard voor je mee voor jou 1 voordeel hahah je hoeft nog maar 2 dagen........... marjo laat je het horen als je de test gedaan heb groetjes monique (alias poeipoei
@ Monique: Ja doe ik zeker! Probeer te w88 tot 21 januari, maar of dat me lukt.... Hoor van je! Suc6 meid! Groetjes Marjo
hahahha ik probeer ook te wachten tot 21 januari alhoewel de test hiero al in de kast ligt hoop het vol te houden tot 21 januari anders misschien weer te vroeg getest en word ik weer teleurgesteld groetjes monique
hoi poeipoei! Ik heb ook sinds een paar dagen last van witte slijmerige afscheiding. Ook heb ik gevoelige borsten, maar die heb ik al sinds november, vlak na dat ik de eisprong heb gehad.En dit houdt dan aan tot 1 a 2 dagen voor NOD. Maar ik ga helemaal nergens vanuit, aangezien je die 'slijmerige'afscheiding niet alleen vlak voor je ei hoeft te hebben.Het kan dus ook na je ei voorkomen, dit komt door een hormoon wat rond en na je eisprong in je lichaam zit.(ik geloof progesteron) Maar ik zie dat ik ook over 6 dgn mag testen, wordt nog een drukke dag!
Hoi Meiden.. Zit ook in het zelfde schuitje. Ook pijnlijke borsten. De zijkanten doen het meeste pijn. Ook voel ik mijn onderbuik heel veel. Soms van die kleine krampjes en soms hevige krampjes. Ook last van constipatie. Al twee dagen niet naar de wc. Ik eet ook veel man. Iedere keer heb ik ergens zin in. Meiden dit is echt een topic geworden waar we even afwachten.. Allemaal in dezelfde schuitje. Hoop voor jullie allemaal dat het dit keer gelukt is. Volgende week hoor ik graag van jullie wat het is geworden... Kusjes Melis
@ Inderdaad haha....wordt een drukke dag! Iemand MOET toch POSITIEf testen of niet soms! (ga er niet vanuit dat ik het ben) Suc6 meiden! Groetjes Marjo
Moet morgen met mijn vriend mee, naar een kliniek.Mogen we TER PLEKKE sperma produceren(inleveren kan alleen tussen 8 en 9 's morgens en we komen geheid in de file te staan...dus het kan niet thuis gebeuren..) Straks is al die moeite HOOP IK voor niks geweest....(en niet alleen moeite, maar ook genant! schaam me dood als ik mee ga zo'n kamertje in...)
@ Carmen31: Naar welke kliniek moeten jullie? Wij zijn in behandeling in ZBC de Geergen in de Mortel (NB) Groetjes Marjo
voor dat sperma onderzoek moeten we naar Star Medisch Diagnostisch Centrum toe. Ik baal als een stekker, er zit een groot ziekenhuis hier bij mij om de hoek.Had een hoop stress gescheeld, toch een stuk relaxter als je thuis mag 'produceren'...
@ Carmen31: Ja meid kan ik me wel wat bij indenken. Sterkte ermee en suc6! We wonen vlakbij het AZM en moeten vanwege me leeftijd helemaal naar de Mortel. Is 1 uur en 15 min rijden. Belachelijk toch! Groetjes Marjo
@Muuske, Carmen, Melis en PoeiPoei: echt superspannend hier Ik hoop echt op 5 superpositieve testen! Ik ben zelf erg bang om te testen. Vooral de angst om teleurgesteld te worden. Maar die angst is nu even groot elke keer als ik naar de wc ga hihi. Maar nog steeds niks te vinden. Pfoe....wat een spanning. Ik mag officieel over 2 dagen testen ja, maar weet nog niet of ik het durf. Probeer vol te houden tot het weekend, maar ik weet eigenlijks nu al dat ik dat niet ga redden Succes meiden! Laat ons rare lichaam het niet van de posi gedachten winnen! Liefs, Elisabeth
@ Elisabeth: ken dat gevoel helemaal! Heb vandaag al de hele dag last van een rare misselijkmakende pijn boven me navel en ga steeds met zenuwen naar ut toilet. Maar tot heden nog helemaal niks! @ Meiden suc6 allemaal! Me duimen draaien overuren! Groetjes Marjo